מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רוה"מ הגיש תלונה במשטרה: מאיימים על חיי בני

ראש הממשלה נתניהו הגיש תלונה במשטרה נגד פעיל שמאל מופרע שאיים לפגוע בבנו יאיר וקרא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה

רוה"מ הגיש תלונה במשטרה: מאיימים על חיי בני

יאיר נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, POOL

ביממה האחרונה סערה רשת הטוויטר סביב תיעוד מהפגנת שמאל בו נראה פעיל שמאל קיצוני בשם חיים שדמי, מאיים לפגוע ביאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה וכן נשמע מאיים להשליך בקבוק תבערה על ביתו של רוה"מ.

אנשי ימין צייצו את התיעוד תוך שהם מביעים זעם על שתיקת התקשורת מול דברי ההסתה הקשים. העיתונאי יהודה שלזינגר כתב כי אם היה מדובר בעוגה שאפתה שרה נתניהו, התקשורת היתה מלגלגת ומתמוגגת, אך כשאיש שמאל מאיים על חייו של בן רוה"מ - אנשי המשאל שותקים.

היו גם אנשי תקשורת שאינם מזוהים כימניים שגינו את דברי חיים שדמי, כך עשה למשל פרשן YNET אטילה שומפלבי שגינה את הדברים בתקיפות ותהה מדוע המשטרה אינה חוקרת.

לראש הממשלה בנימין נתניהו נמאס והוא הגיש לפני זמן קצר תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה בוטה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר.

התלונה הוגשה כאמור, לאחר שפעיל שמאל קיצוני, חיים שדמי, הפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות הסתה לרצח נגד יאיר נתניהו, בהן אמירות הקוראות להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה.

מראש הממשלה נמסר, כי "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום