מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הנשיא טראמפ על קים ג'ונג און: "יודע מה מצבו; לא יכול להרחיב"

על רקע חרושת השמועות על דבר מותו של הדיקטטור מצפון קוריאה: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס במסיבת עיתונאים בבית הלבן למצבו של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, ואמר: "אני יודע מה מצבו, אך אני לא יכול לומר, אתם תדעו בקרוב" • הנשיא דיבר גם על מגפת הקורונה ואמר שסין הייתה יכולה לעצור את הנגיף

הנשיא טראמפ על קים ג'ונג און: "יודע מה מצבו; לא יכול להרחיב"

ויקיפדיה

הנשיא טראמפ בתדריך לגבי ההתמודדות עם נגיף הקורונה, התייחס למצבו של הדיקטטור מצפון קוריאה, ואמר אתמול (שני) כי הוא יודע מה מצבו הבריאותו של מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און, אך לא סיפק פרטים נוספים.

"כן, יש לי רעיון טוב מאוד", אמר טראמפ כשנשאל אם יש לו מידע על מצבו הבריאותי של קים לאחר שהתפרסמו דיווחים לא מאושרים כי יתכן שהוא מת לאחר ניתוח לב.

"אני לא יכול לדבר על זה עכשיו," המשיך טראמפ. הנשיא הוסיף כי "אני מקווה שהוא בסדר, אני יודע מה מצבו ואיך הוא מסתדר, אתם בטח תשמעו על זה בעתיד הלא רחוק".

בינתיים בצפון קוריאה לא מדברים על קים, בתקשורת הרשמית של המדינה המובדדת אין התייחסות בכלל למצבו. התקשורת המקומית הציגה עסקים כרגיל ודיווחה על הישגים שונים של הרודן, היא דיווחה על נושאים שונים עם ציטוטים על כלכלה, אך לא ברור מתי הדברים נאמרו.

המידע מגיע מסין ודרום קוריאה, הדרום קוריאנים טוענים כי מצבו של קים יציב, והוא נמצא במקום נופש מאז ה-13 לאפריל.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום