מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שריפה משתוללת בבנייני עיריית ירושלים; חשוד נעצר

צוותי כיבוי פועלים בשעה זו לכיבוי שריפה שמשתוללת בבנייני עיריית ירושלים, בשלב זה לא דווח על נפגעים | כלל השוהים בבניין כולל ראש העיר התפנו למקום מבטחים |גורם בעירייה: בקבוקי תבערה נמצאו במקום | חשוד תושב מזרח העיר נעצר

שריפה משתוללת בבנייני עיריית ירושלים; חשוד נעצר

שריפה בבנין עיריית ירושלים צילום: דוברות כב"ה ירושלים

שמונה צוותי כיבוי פועלים לכיבוי שריפה שפרצה בדקות האחרונות בבניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא. בעקבות כך, ראש העיר משה ליאון וצוות לשכתו ששהו בבניין - פונו, ופעילות הוועדות השונות הופסקה.

על פי דיווח כוחות הכיבוי וההצלה, השריפה פרצה מסיבה שאינה ברורה עדיין בחדר המחשוב בקומה 0 של הבניין ולוחמי האש פתחו בסריקות אחר לכודים. לא ידוע על נפגעים בשלב זה.

גורם בעירייה מסר ל'כאן חדשות' כי בקבוקי תבערה נמצאו במקום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נעצר חשוד במעשה בקרבת מקום, בן 40 תושב מזרח ירושלים שנלקח לחקירה.

מדוברות כבאות והצלה נמסר, כי "שמונה צוותי כבאות והצלה מתחנת ירושלים פועלים כעת בשריפה בקומה הראשונה בבניין העירייה בירושלים , מדיווח של לוחמי האש בשטח מדובר בבעירה מאסיבית ובשלב זה לוחמי האש פועלים במקביל לסריקות אחר לכודים ולכיבוי השריפה. בשלב זה לא ידוע על נפגעים".

מעיריית ירושלים נמסר: "לפני מספר דקות הושלמה פעילות כיבוי האש בבניין עיריית ירושלים. כמו כן, נעצר חשוד בהשלכת חומר דליק לבניין העירייה. החשוד נעצר ע"י משטרת ישראל. ראש העיר, משה ליאון, נמצא במקום ומנהל את האירוע באופן אישי, מול כל גורמי הביטחון. עד כה, לא ידוע על נפגעים מקרב אלה ששהו בבניין".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום