מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המו"מ מדשדש: נתניהו וגנץ ישאו הערב הצהרות

למרות שצוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן יושבים בשעה זו במטרה להתגבר על המכשולים והפערים ולחתור לחתימת הסכם קואליציוני עוד הערב, בני גנץ ובנימין נתניהו צפויים לנאום הערב, שלוש וחצי שעות לפני שיפקע המנדט מגנץ ללא אופציית הארכה מהנשיא

המו"מ מדשדש: נתניהו וגנץ ישאו הערב הצהרות

יו"ר כחול לבן בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

כארבע שעות בלבד לפקיעת המנדט, המו"מ בין הליכוד לכחול לבן מדשדש גם היום סביב הסעיף על הסכמות הוועדה לבחירת שופטים, כשהמו"מ מתנהל בשעות אלה ברקע הדד ליין שיסתיים בחצות.

המנדט שנמצא כעת בידיו של יו"ר הכנסת ויו"ר כחול לבן בני גנץ צפוי לפקוע הלילה בחצות, כשנשיא המדינה כבר הודיע כי יעביר אותו חזרה לכנסת ולא לידיו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מה שמגביר את הסיכוי לבחירות רביעיות.

לאורך היום שוחחו צוותי המו"מ במטרה להגיע לסיכום על הסעיף שמעורר חילוקי דעות קשים, כאשר במהלך הערב התפוצצו השיחות ובשעה האחרונה הודיעו בליכוד וכחול לבן כי הם חודשו.

בשעה 20:20 יישא ראש הממשלה נתניהו הצהרה פוליטית, כאשר אחריו, בשעה 21:00 צפוי יו"ר כחול לבן לנאום בשידור חי, על פי התוכנית הוא צפוי להציב אולטימטום לליכוד במטרה לסיים את המשא ומתן עד לחצות כדי להודיע לנשיא המדינה ראובן ריבלין כי עלה בידם להטיל ממשלה שתושבע לאחר חג הפסח.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום