מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גנץ שיתף פוסט של נתניהו; לפיד קרא לצפצף

שוב מתגלה קלונה של 'כחול לבן' ברבים. בעוד בני גנץ מנסה להישאר ממלכתי ומניח בצד את הפוליטיקה כשמדובר בחיי אדם, יאיר לפיד קורא לאזרחי ישראל לצפצף על הוראות משרד הבריאות ולטייל חופשי בחוצות לאורכן ולרוחבן • צפו בדבריו המקוממים

גנץ שיתף פוסט של נתניהו; לפיד קרא לצפצף

בני גנץ ויאיר לפיד בישיבת סיעה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

משרד הבריאות הנחה אתמול (שני) בצהריים את אזרחי ישראל כי אין לצאת מהבתים שלא לצורך. "זו המלצה בלבד, והיא לטובתכם", הדגיש לאחר מכן ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אולם אם לא תשמעו לה אנחנו נאלץ לאכוף אותה".

מי ששיתף את הפוסט שבו הסביר נתניהו על ההנחיות וההמלצות, הוא יריבו המושבע יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, שכתב כי "חיי אדם לפני הכל".

אולם, נראה שהמסרים במפלגה המתפרקת (ככה יש הטוענים), לא עוברים באופן מסודר אצל כולם.

חברו להנהגת הרשימה ח"כ יאיר לפיד תקף את דברי ראש הממשלה בחריפות, ובסרטון שהוא העלה אמש, הוא קרא לתושבים, שלא להישמע להנחיית ראש הממשלה שקרא להישאר בבתים משום שלדבריו "זה לא דמוקרטי".

 

יאיר לפיד נראה אומר בסרטון: "אזרחי ישראל אני יודע שכולם מתעניינים רק בקורונה, אבל נכון להיום, אתם כבר לא חיים בדמוקרטיה. לפני ארבעה בהחלטה באישן לילה הממשלה סגרה את בתי המשפט וביטלה את משפטו של ראש הממשלה. היום יו"ר הכנסת הלא נבחר, סגר את הכנסת ולא נתן לרוב להפעיל אותה לטובתכם".

עוד אומר לפיד: "אין בישראל רשות שופטת, אין בישראל רשות מחוקקת, יש רק ממשלה לא נבחרת בראשותו של אדם שהפסיד בבחירות. זו לא דמוקרטיה, והלא דמוקרטיה הזו הודיעה לכם היום דבר אחד; שאסור לכם לצאת מהבית. תשאלו את עצמכם, באיזו מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור להם לצאת מהבית".

כן כן, בשביל קול וחצי בקלפי, ולייק ורבע בטוויטר, העדיף יאיר לפיד לסכן את אזרחי ישראל כולם. "ישראל לפני הכל?" כבר מזמן לא...

הפרשן עמית סגל הגיב לסרטון וכתב: "זו ממש הפקרות. למה לא לקרוא לאנשים להתחבק כדי להפגין נגד ביבי?".

העיתונאי אראל סגל הגיב וקרא לגנץ ואשכנזי להתנער: "תזכרו את הסרטון הזה אחרי המגיפה. לפיד, שקרן ידוע אבל הפעם לפיד מסכן חיים כשהוא טוען כי הנחיית הממשלה להשאר בבתים אינה לגיטימית. בושה וחרפה. בני גנץ וגבי אשכנזי אנא הסתייגו מדבריו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום