מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חשש כבד; שלושה חברי כנסת יכנסו לבידוד

בהלה בכנסת ישראל; לאחר שהשר צחי הנגבי הגיע אמש למשכן הכנסת ונועד עם כמה ח"כים למרות שבא מגיע עם חשוד בחולה קורונה שאומת הערב עם הגעת התוצאות | לעת עתה, השר ושני ח"כים נוספים יאלצו להיכנס לבידוד למשך 14 יום 

חשש כבד; שלושה חברי כנסת יכנסו לבידוד

חיטוי הכנסת לקראת ההשבעה צילום: עדינה וולמן

הקורונה הגיעה גם למשכן הכנסת. אדם שנפגש בשבוע שעבר עם כמה חברי כנסת, קיבל תשובה חיובית כי הוא נושא את נגיף הקורונה, הוי אומר שחברי הכנסת יאלצו להיכנס לבידוד ולא יוכלו לצאת בשבועיים הקרובים לפעילות. כך מדווח הפרשן הפוליטי עמית סגל ב'ערוץ 12'.

עד כה מדובר בשלושה ח"כים והם; השר צחי הנגבי מ'הליכוד', וחברי הכנסת רם בן ברק ואלון שוסטר מ'כחול לבן', שנפגשו לאסיפה בנושא החקלאות והיום מתברר כי אחד מהנוכחים נבדק בנגיף הקורונה, מה שיאלץ את שלושתם להיכנס לבידוד של 14 יום.

הדרמה הופכת לחשש גדול, כאשר למרות הוראות קצין הכנסת, השר הנגבי הופיע אתמול (שני) לטקס השבעת הח"כים בכנסת ואף נועד עם מספר חברי כנסת, כך למשל הוא נצפה במזנון הכנסת, משוחח עם חברי הכנסת יועז הנדל, צבי האוזר ויעקב אשר.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח מוקדם יותר היום כי חבר הכנסת יואב בן צור הציע לסגור את הכנסת עד להודעה חדשה מחשש שהנגיף יפרוץ גם בכנסת, כאשר לא ניתן יהיה להגן את עובדי הכנסת ועל חברי הכנסת ובעקבות כך גם פעילות הכנסת תושבת כאשר ח"כים ועובדים ישהו בבידוד זמן ממושך.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום