עוד מאמיר אטינגר: העיתונאים שפלדשטיין ניסה לתת להם את המידע: עמרי אסנהיים ורביב גולן מחדשות 12.
מכירות נייר הטואלט הגיעו ל-34 מיליון שקל בשבוע האחרון - גידול של 124%
מנתוני סטורנקסט עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות - 1.3 מיליארד שקל • נתון זה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה
אפקט הקורונה בישראל על רשתות השיווק: נרשם שיא במכירות של כמה שנים בשוק המזון בשבוע החולף - כך עולה מנתוני סטורנקסט.
מהנתונים עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות בסכום של 1.3 מיליארד שקל. הנתון הזה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה.
עוד עולה כי קטגוריית נייר הטואלט היא הקטגוריה הנמכרת ביותר השבוע עם מכר של יותר מ-34 מיליון שקל. הקטגוריה יותר מהכפילה את עצמה מהשבוע שעבר עם גידול של 124%. לצידה, גם מוצרי השימורים והמזווה ממשיכים בצמיחות חדות, יחד עם מוצרי תמ"ל וחיתולים.