מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המבודדים נוהרים: מאות הגיעו להצביע בקלפיות המיועדות למבודדי הקורונה

16 קלפיות מיוחדות נפתחו לרווחת מבודדי הקורונה היום בשעה 10:00 בבוקר, ומאות כבר הגיעו להצביע • עד כה לא נרשמו אירועים חריגים מלבד תקרית קטנה בקלפי בירושלים שהסתיימה במהירות

המבודדים נוהרים: מאות הגיעו להצביע בקלפיות המיועדות למבודדי הקורונה

הקלפיות למבודדי הקורונה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מאז פתיחת 16 הקלפיות המיוחדות למבודדי הבית, שנפתחו בשעה 10:00 ברחבי הארץ, הגיעו כבר מאות לממש את זכותם להצביע. ליצני הדור אמרו כי מוטב היה להכניס את כלל תושבי המדינה לבידוד, על מנת להעלות את אחוזי ההצבעה.

על פי הנחיות משרד הבריאות לבוחרים המצויים בבידוד בית, הם רשאים לצאת מהבידוד לצורך הצבעה בלבד ובקלפי ייעודית, רק אם אינם סובלים מאחד או יותר מהתסמינים הבאים: חום גוף מעל 38 מעלות צלזיוס, שיעול או קושי בנשימה. אחרת, יוכלו לפקוד את הקלפי אך ורק לאחר קבלת אישור מרופא מחוזי.

הבוחרים המצויים בבידוד בית יגיעו לקלפיות ברכב פרטי בלבד, ללא עצירות ביניים וככל הניתן ללא מלווים. אם המצביע זקוק למלווה, האחרון ימצא לצדו בכל זמן. בהגעה לקלפי על השניים לעטות מסכה או בד זמין אחר לכיסוי הפה והאף. אם נדרשת עזרת המלווה בפעולת ההצבעה המעשית בתוך ההצבעה, עליו לעטות כפפות.

במשרד הדגישו כי אין להגיע לקלפי או לחזור ממנה בתחבורה ציבורית, לרבות מונית. כמו כן, טרם ההגעה לקלפי, על המצביעים להימנע מכל שימוש במעליות יחד עם אנשים אחרים וממעבר במקומות ציבוריים כגון פארקים, תחנות אוטובוס או רכבת.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום