מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פרסום ראשון: רה"מ נתניהו יבקר במוסד הספרדי; בש"ס זועמים

התנגשות בקמפיינים של הליכוד וש"ס: ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלה הילוך לקראת הישורת האחרונה והוא צפוי לבקר כבר בשעות הקרובות במוסד ספרדי בתל אביב • במפלגת ש"ס זועמים הן על הנהלת המוסד והן על אנשי ראש הממשלה וטוענים כי הטעו את רה"מ • פרסום ראשון

פרסום ראשון: רה"מ נתניהו יבקר במוסד הספרדי; בש"ס זועמים

דרעי ונתניהו בשלט חוצות צילום: דוד כהן, פלאש 90

ארבעה ימים בלבד לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלה הילוך והוא צפוי לצאת כבר בשעות הקרובות לסיור במוסר הספרדי "תורה והוראה" בתל אביב.

בתונעת ש"ס זועמים על הנהלת המוסד ועל אנשי ראש הממשלה וטוענים כי אנשיו מטעים אותו, וברגע שידע כי הדבר פוגע בש"ס - הוא יבטל את הסיור.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' תוקף בכיר בש"ס את הנהלת המוסד ואומר: "בזמן שכולנו נמצאים במצב חירום לאומי, נלחמים להציל את מה שיש לנו. בזמן הזה, ללכת ולהזמין את רה"מ לסיור תקשורתי, במקום להתארגן לעוד כינוס חירום ולהוציא אברכים בית בית, לפעול ולשכנע".

הבכיר הוסיף ותקף, "זה לפגוע בנשיא המועצת ובגדולי רבותינו. הפגיעה היא לא פחות במרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שהקים וייסד את הישיבה והיה מוסר שם בקביעות שיעורים", האו אומר.

בית הספר 'תורה והוראה'. צילום: מפות גוגל

בהתייחס לראש הממשלה אמר אותו בכיר, "אנחנו בטוחים שהטעו אותו". לטענתו, "אנשיו לא אומרים לו את האמת. הוא לא באמת יודע באיזה מוסד מדובר. רה"מ לא ייתן יד בחיים לפגוע בקולות של תנועת ש"ס שהיו״ר השר דרעי הוא זה שהקים, ייסד ושמר על גוש הימין מפני הקמת ממשלת שמאל עם הערבים וליברמן".

בש"ס מקווים כי, "כשראש הממשלה ישמע לאן גוררים אותו, הוא לא ייתן לזה יד. נתניהו יודע יותר טוב מכולם מי הנאמנים לו ביותר. הוא אומר זאת בקולו", במפלגה מקווים כי הסיור המתוכנן יבוטל עוד בטרם יצא לפועל בשעות הצהריים היום.

'בחדרי חרדים' פנה ללשכת יו"ר הליכוד. נפרסם את התגובה המלאה לכשתתקבל.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום