מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מזעזע: זוג ממוצא רוסי ירק על הרב מפתח תקווה; "פרזיט"

הרב גלעד כהן, מחשובי העיר פתח תקווה, היה היום בבניין המועצה הדתית בעיר. כשיצא, עברו לידו זוג רוסים מבוגרים, והבעל ירק עליו וקרא לעברו "פרזיט"

מזעזע: זוג ממוצא רוסי ירק על הרב מפתח תקווה; "פרזיט"

אילוסטרציה צילום: קובי גדעון פלאש 90

הרב גלעד כהן, מחשובי העיר פתח תקווה, היה היום בבניין המועצה הדתית בעיר. כשיצא, עברו לידו זוג רוסים מבוגרים, והבעל ירק עליו וקרא לעברו "פרזיט".

הרב גלעד כהן מספר ל'בחדרי': "בהתחלה לא הבנתי שהוא ירק עלי, אז הסתובבתי אליו ושאלתי אותו "ירקת עלי?" והוא ענה לי כן. שאלתי אותו למה? אז הוא אמר שאני פרזיט שלא עשה צבא. שאלתי אותו מי אמר לך שלא עשיתי צבא? אז אשתו התערבה ותקפה "מה זה משנה אם עשית, הילדים שלך לא עושים בטוח".

"כאן", מספר הרב כהן, "הם נכנסו למעלית, ואני נכנסתי מיד אחריהם. ראיתי שהם עולים לאגף התרבות והבנתי שהם משתתפים בפעילויות שיש שם לגיל הזהב. הגעתי למנהלת האגף וקבלתי בפניה על המקרה, אז היא הלכה איתי אליהם. " אתם ירקתם לו בפנים?" היא שאלה, "כן, בטח" הם אמרו. "זה בגלל שהוא פרזיט אוכל חינם שחי על חשבוננו".

"אותי אישית זה מזעזע", אומר לנו הרב כהן, "לא בגלל שירקו עלי, אלא בגלל השנאה היוקדת לכל מה שריח יהדות נודף ממנו. פירות ההסתה של ליברמן מכים בנו שוב ושוב".

אוריאל בוסו סגן ראש עיריית פתח תקווה ויו"ר תנועת ש"ס בעיר אמר ל'בחדרי': "פירות ההסתה הבאושים של ליברמן לא פוסחים על שום אדם. רק בשביל זה חייבים ביום שני הקרוב לצאת להוכיח לאדון ליברמן שהוא לא רלוונטי לעם ישראל".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום