מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ניר ברקת הובך כשלא ידע את מחיר הלחם

האם שר אוצר טוב צריך לדעת מה מחירו של לחם פרוס? זו שאלה שבהחלט צריכה להישאל בינתיים מועמדו של נתניהו לתפקיד הובך בשידור חי בראיון כשלא ידע את התשובה

ניר ברקת הובך כשלא ידע את מחיר הלחם

מועמדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להיות שר האוצר הבא, חבר הכנסת ניר ברקת, הובך בשידור חי הבוקר בגל"צ כאשר נשאל בתכניתו של ניתאי ענבי על מחירי הלחם והחלב.

ברקת, איש עשיר במיוחד, שככל הנראה לא עשה קניות בעצמו מזמן וגם אם כן פשוט העביר את כרטיס האשראי שלו, לא ידע את התשובה וענה למראיין כי "עם כל הכבוד, זו לא שאלה רצינית".

אין ספק שהציבור שמח לראות כי השרים מכירים את הדילמות הקטנות של חיי האזרחים, אך לא בטוח שאלו אכן הכישורים שנדרשים משר האוצר של מדינת ישראל.

נתניהו הודיע על כוונתו למנות את ברקת לתפקיד שר האוצר בכנס בחירות של הליכוד שהתקיים באור יהודה בשבוע שעבר. ראש הממשלה הציג בכנס שש רפורמות בכלכלה ובבריאות בהן הוזלה דרמטית במחירי הדירות והמזון, השקעות ענק בשירותי הבריאות, השקעות ענק בגליל, בנגב ביהודה ושומרון, הזנקת עסקים קטנים והפיכתה של ישראל למדינה המובילה בטכנולוגיית העתיד.

החלטת ראש הממשלה להעמיד את ברקת בראש משרד האוצר מגיעה על רקע החלטתו של השר הנוכחי, משה כחלון, לפרוש מהחיים הפוליטיים עם הבחירות.

כיכר השבת

 

art

 צבע אדום