ליצמן שיגר מכתב מיוחד לגנץ, פרץ וליברמן: "טוב שנזכרתם"

"שמחתי לקרוא כי מפלגותיכם מתכוונות להעמיד את צורכי מערכת הבריאות כנושא מרכזי בקמפיין המפלגות. טוב שסוף סוף נזכרתם!!!", כך פותח שר הבריאות ליצמן את מכתבו לראשי מפלגות השמאל שרוכבים כעת על דגל הבריאות ומעמיד פרטים על דיוקם

פוליטי 9.2.2020 | 11:44

ליצמן וגנץ בהשבעת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

לאחר שמפלגות המרכז מנסות להעלות את נושא הבריאות לשיח הציבורי, לקראת היישורת האחרונה של מערכת הבריאות, שר הבריאות ויו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן משגר לראשי סיעות כחול לבן, העבודה וישראל ביתנו מכתב מיוחד.

במכתב כותב השר ליצמן, "שמחתי לקרוא כי מפלגותיכם מתכוונות להעמיד את צורכי מערכת הבריאות כנושא מרכזי בקמפיין המפלגות. ראשית טוב שסוף סוף נזכרתם!!! אני מקווה כי אג'נדה זו תשמש אתכם לא רק לצורך בחירות אלא גם לצורך עשייה ממשית".

במכתב מפרט בארוכה השר ליצמן, את השינויים שביצע במספר מהלכים מרכזיים במערכת וגיבש תכנית עבודה מסודרת אותה סיכם עם משרד האוצר לחיזוק מערכת הבריאות: "לצד זאת", כותב השר, "מצאתי לנכון להעמיד אתכם על מספר רב של אי דיוקים המופיעים בהתייחסויותיכם השונות למערכת הבריאות. אתחיל עם מספר עובדות".

ליצמן מפרט על התוכנית שלו להוספת מיטות אישפוז, 2.400 במספר, פתיחת בתי חולים חדשים בבאר שבע ובקריות מלבד בית החולים שהוקדם באשדוד, לצד תוספות של אחיות ורופאים בבתי החולים הקיימים בארץ.

שר הבריאות אף מפרט את ההישגים שהביא בשתי הקדנציות בהם הוא מכהן כשר וסגן שר השר הבריאות הכנסת מכשירים מיוחדים לבתי החולים כשהשאיפה היא להסיר את ההגבלה למכשירים הללו, לצד רפואת המזון שהשיק לפני כחודש ועוד ובראשם הגדלת סל התרופות במאות מליוני שקלים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום