מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ילדה בת 9 אושפזה בשניידר עם חשש לקורונה; מקרה נוסף אומת בארה"ב

ילדה ישראלית בת 9, המתגוררת עם הוריה בסין ושבה לארץ אתמול, אושפזה בבידוד בשניידר לאחר שפיתחה תסמינים של קורונה • בתוך כך, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית אישר היום (שני) מקרה שני של הידבקות בווירוס הקורונה מאדם לאדם

ילדה בת 9 אושפזה בשניידר עם חשש לקורונה; מקרה נוסף אומת בארה"ב

פינוי חולה עם חשש לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ילדה ישראלית בת 9, המתגוררת עם הוריה בסין, שהתה בחמשת הימים האחרונים בויאטנם ושבה לארץ אתמול, הגיעה היום (שני) אחר הצהריים למחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז שניידר, כשהיא סובלת מחום גבוה ועונה על הקריטריונים של חשד לנגיף הקורונה.

היא נמצאת בבידוד מרגע ההגעה לבית החולים ותשאר לאשפוז עד לקבלת תשובות המעבדה.

ממרכז שניידר נמסר, כי "המרכז ערוך ומוכן למתן מענה בתרחיש זה ותירגל תרחישים כאלו בעבר".

בתוך כך, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית אישר היום (שני) מקרה שני של הידבקות בווירוס הקורונה מאדם לאדם, מה שמעלה את סך מקרי ההידבקות בארצות הברית ל-11. 

במשרד הבריאות מבקשים להזכיר את הנחיות הבידוד שפורסמו לציבור לגבי כל מי שהיה בסין ב-14 יום האחרונים, גם לשהות קצרה: לשהות בבית ולא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה בסין (תקופת הדגירה).

אם חזרתם מסין ב-14 יום האחרונים ויש לכם תסמינים של מחלת חום ושיעול יש לגשת למרפאה או לבית חולים, בתיאום והודעה מראש על הגעתכם, תוך כיסוי האף והפה במסכה או בבד.

בחדרי חרדים

 

art

 צבע אדום