מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בעקבות שיגור בלוני התבערה לעוטף עזה: צה"ל תקף בצפון הרצועה

מסוק קרב של צה"ל תקף הערב תשתית של חמאס בצפון הרצועה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום. בצה"ל בוחנים אם מדובר בשינוי מגמה, לאחר שבמשך תקופה ארוכה לא שוגרו בלוני תבערה מעזה

בעקבות שיגור בלוני התבערה לעוטף עזה: צה"ל תקף בצפון הרצועה
ארכיון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שיגור בלוני התבערה - צה"ל תקף בעזה: מסוק קרב של צה"ל תקף אמש (חמישי) תשתית המשמשת לפעילות תת-קרקע של חמאס בצפון רצועת עזה - כך נמסר מדובר צה"ל. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום.

התקיפה בוצעה בעקבות חידוש שיגור בלוני התבערה לעבר עוטף עזה בימים האחרונים. מטענים שחוברו לבלוני נפץ נחתו אתמול במועצה האזורית שדות נגב. כשחבלני המשטרה הגיעו לאזור המטען התפוצץ ולא היו נפגעים.

בצה"ל בוחנים אם מדובר בשינוי מגמה, אחרי תקופה שלא הופרחו מעזה בלוני תבערה. מדובר באירוע חריג, אך למרות זאת גם אתמול דווח על צרור בלונים שהופרח לשטח ישראל.

ביום רביעי נורו ארבע רקטות לעבר עוטף עזה שהפתיעו את צה"ל. "לא הייתה אינדיקציה לרקטות שנורו מעזה", הודה גורם בכיר. בתגובה צה"ל תקף בצפון הרצועה. בחמאס איימו אתמול "לפרוץ את כל הסכרים" במאבק נגד ישראל כשגורם בכיר בארגון הטרור אמר כי יש כוונה להסלים את הפעולות בשנת 2020. 

mako

art

 צבע אדום