מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו נגד הראשל"צ: "אמירה מקוממת"

בעקבות דבריו של הראשון לציון הגר"י יוסף שהעלה בפני כנס רבנים על נושא העלייה מברית המועצות ובמהלכם תקף את המפלגות האנטי דתיות - המערכת הפוליטית סוערת. אל המגנים מצטרף כעת גם ראש הממשלה בנימין נתניהו

נתניהו נגד הראשל"צ: "אמירה מקוממת"

בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות דבריו של הראשון לציון הגר"י יוסף שהעלה בפני כנס רבנים על נושא העלייה מברית המועצות ובמהלכם תקף את המפלגות האנטי דתיות - המערכת הפוליטית סוערת. אל המגנים מצטרף כעת גם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדברי ראש הממשלה נתניהו, שהתייחס לדבריו של הגר״י יוסף, "אמירה מקוממת שאינה במקומה. העלייה ממדינות חבר העמים לשעבר היא ברכה עצומה למדינת ישראל ולעם היהודי. הממשלה בראשותי תמשיך לפעול למען עלייתם וקליטתם בארץ של אחינו ואחיותיו יוצאי בירת המועצות לשעבר".

בתןך כך, בש״ס מגיבים לסערה סביב דברי הראשון לציון שהם תוקפים את יו״ר ישראל ביתנו להב הכנסת אביגדור ליברמן שהם טוענים כי "האחראי הראשי להסתה ולשיסוי בין שומרי המסורת לעולים מחבר העמים הוא אביגדור ליברמן. השנאה האישית שלו לנתניהו מעבירה אותו על דעתו ובכך הוא עוסק כל היום, בניסיונות להדיח את ראש הממשלה נתניהו מתפקידו ובניסיונות לקושש קולות ע"י ליבוי והסתה בין המגזרים".

לעצם הטענות השיבו בש״ס ואמרו כי "הראשון לציון דיבר בכאב ודאגה לעם ישראל, נוכח מסע ההסתה הציני והבלתי פוסק מצדו של ליברמן כלפי שומרי התורה והמסורת. הציבור היקר של עולי ברית המועצות אוהב את המסורת היהודית ומתנער מדרכו המפלגת והמסיתה של ליברמן ומפלגתו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום