מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בעקבות החיסול: אתר החרמון לא ייפתח לקהל הרחב

מערכת הביטחון בישראל בכוננות מוגברת בשל החיסול של בכיר משמרות המהפכה. דובר צה"ל הודיע כי אתר החרמון ייסגר למבקרים והערכת מצב תתקיים בקריה בת"א

בעקבות החיסול: אתר החרמון לא ייפתח לקהל הרחב
שלג בחרמון צילום: פלאש 90

מדובר צה"ל נמסר, כי לאור הערכת המצב הוחלט, כי אתר החרמון לא ייפתח היום (שישי) למבקרים. אין הנחיות נוספות לתושבי הגולן והאזור והשגרה נמשכת.

ההערכה היא, כי בצה"ל חוששים מתגובה שתגיע מצפון לאחר חיסולו של בכיר משמרות המהפכה, קאסם סולימאני בבגדד על ידי האמריקאים.

עוד דווח כי הבוקר תיערך הערכת מצב בקריה בתל אביב בה ידונו בכירי מערכת הביטחון על המצב והשלכותיו גם לאור האיומים האיראנים. 

כזכור,  הלילה חוסל, קסאם סולימאני, האויב הגדול ביותר של ישראל. דוברים איראנים כבר מאשימים, כי ישראל וארה"ב ביצעו יחד את מבצע החיסול הדרמטי.

סולימאני, כידוע, כונה בידי גורמי ביטחון וממשל בישראל כ"ראש הנחש", מאחר והוא שהיה אחראי באופן ישיר לכל הפעולות הצבאית האיראניות ברחבי המזרח התיכון נגד מדינת ישראל ואזרחיה, כולל באמצעות חיזבאללה וארגוני הטרור בעזה.

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, הכריז על שלושה ימי אבל על קסאם סולימני, ואיים: "החיסול יכפיל את המוטיבציה לפעול נגד ארה"ב וישראל".

גורמים איראניים אחרים מסרו, כי החיסול הוא "הכרזת מלחמה" כשהם מבטיחים לנקום את חיסולו המפתיע של איש הטרור שהטיל את חיתתו על העולם המערבי כולו.

כיכר השבת

art

 צבע אדום