מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בפעולה אמריקאית: חוסל קאסם סולימאני מפקד כוח קודס האיראני

כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ ה': מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה והאיש שאחראי יותר מכל על יצוא הטרור של איראן - קאסם סולימאני - חוסל הלילה בפעולה אמריקאית יחד עם סגן מפקד ארגון הגג של המיליציות הפרו איראניות, אבו מהדי אל-מוהנדיס • בישראל נערכים לתגובה איראנית

בפעולה אמריקאית: חוסל קאסם סולימאני מפקד כוח קודס האיראני
שלג בחרמון צילום: פלאש 90

ראשי הנחש חוסלו בבגדאד: מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, קאסם סולימאני. וסגן מפקד ארגון הגג של המיליציות הפרו איראניות, אבו מהדי אל-מוהנדיס. חוסלו בתקיפה אמריקאית הלילה.

‏משמרות המהפכה אישרו גם הם, כי קאסם סולימאני חוסל הלילה בבגדאד.

‏גורם אמריקני אישר למגזין ניוזוויק, כי קאסם סולימאני, אבו אל-מוהנדיס ושותפיו חוסלו בבגדאד. רועי קייס כתב לענייני ערבים של כאן 11 צייץ בטוויטר "לא יפריע ומפריע לציר ההתנגדות לייחס את התקיפה לשת"פ ישראלי".

הכל החל ב‏לילה לא שקט בעיראק, עם דיווחים על פיצוצים באזור נמל התעופה הבינלאומי של בגדאד. ערוץ סקיי בשפה הערבית דווח על שיגור של שלוש רקטות לעבר הנמל. ‏הרקטות, לפי אל-ג'זירה, נחתו בבסיס משותף של הכוחות האמריקניים והכוחות המקומיים ללוחמה בטרור, דרומית לנמל התעופה של בגדאד.

‏עד כמה המצב דרמטי? ר'סאן בן ג'דו, מנהל ערוץ אל-מיאדין הלבנוני עם פרצוף תשעה באב באולפן. הקפיצו אותו לאולפן בשלוש לפנות בוקר בגלל חיסול סולימאני ושות' כך מדווח רועי קייס.

‏ר'סאן בן ג'דו באולפן של אל מיאדין עם המסר הבא. "המלחמה תבוא והתגובה תבוא כי נחצו כל הקווים האדומים. אבל זה לא חייב להיות על הרגע וישר". ‏ר'סאן בן ג'דו מעדכן שאל-מיאדין התכוונו לעשות ריאיון מורחב עם קאסם סולימאני. אבל זה לא יצא לפועל ("הגורל הקדים אותנו").

‏ר'סאן בן ג'דו: "אני בטוח שנסראללה יבכה על סולימאני כי הוא היה בבת עיניו, אבל הוא גם ילכד את כולם. אנחנו בתקופה אחרת אחרי לכתו של סולימאני".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום