ירון אברהם: גורמי מודיעין ישראליים הגיעו לאמירויות אחרי ההיעלמות של שליח חב״ד כדי להשתתף בחקירה.
הנוסע המיליון נחת בשדה התעופה רמון באילת
קבלת פנים לנוסע ה-1,000,000, נערכה במעמד מנהל נמל התעופה רמון אילת מר חנן מוסקוביץ, רשות שדות התעופה , מר פיני שני משרד התיירות - סמנכ"ל בכיר חווית התייר ניקולא קומרל מנהל תחנה קבוצת לופטהנזה בישראל ובכירים נוספים
שדה התעופה רמון באילת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
לאחר תשעה חודשי פעילות בלבד נחת היום בנמל התעופה הבינלאומי "רמון אילת" הנוסע ה 1,000,000 .
מיום פתיחת הנמל עברו בו 1,000,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות.
מתחילת השנה עברו בנמלי התעופה של אילת (השדה הישן בעיר ונמל התעופה רמון) מיליון וחצי נוסעים מתוכם כאמור בנמל התעופה "רמון" בלבד 1,000,000 נוסעים ירידה של 11% במצטבר.
הנוסע ה 1,000,000 הוא תייר שיגיע לאילת בטיסת לופטהנזה 670 LH מפרנקפורט , לנופש בעיר אילת.
מתחילת השנה חלה עלייה של 12.2% במספר התיירים לרמון אילת.
מעל 1,050 טיסות בינלאומיות תעבורנה בנמל התעופה "רמון" בעונת החורף הקרובה וכ 350,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות.
השמיים הפתוחים פתחו את התחרות על מחירי הטיסות בין נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה "רמון" בדרום ואפשרו גידול משמעותי בהיצע הטיסות והקווים בטיסות ישירות לישראל ובמספר חברות התעופה הבינלאומיות המפעילות טיסות לישראל. עד לפני 3 שנים נחתו בעונת החורף באילת (עובדה) כ-4-5 טיסות בשבוע מאירופה.
תימרוץ משרד התיירות, בסכום של 60 אירו לנוסע שנוחת בנמל התעופה הבינלאומי "רמון" - בעונת החורף בנוסף על תימרוץ רשות שדות התעופה לחברות התעופה הביא לגידול משמעותי בטיסות הבינלאומיות לאילת ובעונת החורף הנוכחית צפויות לנחות בו מעל 45 טיסות בינלאומיות שבועיות מאירופה.
כספי התימרוץ של משרד התיירות מיועדים לשיווק אילת כיעד תיירותי.
משרד התיירות פועל בשנים האחרונות לשיווק המותג של אילת והמדבר כיעד לתיירות אקטיבית לאירופאים בחורף. פעולות השיווק כוללות, קמפיינים באונליין וברשתות החברתיות, תוכן שיווקי, אירוח עיתונאים, משפיענים ומובילי דעת קהל וקידום מכר ביחד עם סיטונאים בחו"ל.
בשנת 2018, הושקעו כ-11 מיליון ש"ח בפרסום בדיגיטל בערים מרכזיות באירופה וברוסיה מהן יש טיסות ישירות לאילת, כמו מוסקבה, ברלין, פריז, אמסטרדם, פולין, וינה. לקמפיין הוקמו אתרי אינטרנט בחמש שפות שונות. בעונת החורף 2019/2020 מושקעים 8 מיליון ש"ח בקידום דיגיטלי באירופה, של אילת כיעד תיירותי. מתחילת הקמפיין בחודש ספטמבר ועד היום נחשפו לפרסום למעלה מ-200 מיליון איש,
כ-1.5 מיליון משתמשים הגיעו לאתר של אילת ונרשמו כ-60 אלף המרות לדפי סוכנים.
הנוסע מר יעקוב פייסטהאואר ובת זוגו הגב גרנראט אן כריסטין שמחו לקבלת הפנים לאחריה יקבלו סיור באילת.
עונת החורף החם ב"רמון" צפויה לכלול נתח שוק של 45 טיסות בינלאומיות שבועיות מיעדים מאירופה של חברות התעופה: "פינאייר" מהלסינקי, "לופטהנזה" מפרנקפורט גרמניה עם טיסות המשך ליעדים בצפון אמריקה, טיסות של "אירופה אירפוסט "מפריז צרפת, של חברת "טרנסאוויה" צרפת מאורלי, חברת "אורל אייר" ממוסקבה ומלנינגראד, חברת "רוסיה" ממוסקבה, "וויז אייר" מוורשה -פולין, מבוקארשט-רומניה, מריגה- מוילנה, מבודאפשט- הונגריה, מוינה -אוסטריה, ומסופיה- בבולגריה , חברת "טראנסאוויה" הולנד מאמסטרדם, וחברת "רייאן אייר" מברלין -גרמניה, מוורשה -פולין, מפראג- צכיה, מקראקוב- פולין, מברטיסלבה, מבודאפשט -הונגריה, מקובנה, ומברגמו באיטליה, וחברת "פודיבה" . ברמון מעל 80 תנועות מטוסים מסחריים יומיות.