מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השר פרץ תקף ולפיד יצא להגנת החרדים

על גבם של החרדים - ח"כ יאיר לפיד מתעמת עם השר פרץ | לפיד: "לא אתן שיפקירו ילדים עם צרכים מיוחדים" | שר החינוך: "אל תטיפו לנו מוסר כשאתם פוגעים פגיעה אנושה בחינוך ובילדי ישראל"

השר פרץ תקף ולפיד יצא להגנת החרדים

רפי פרץ/יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בהמשך לחשיפת 'בחדרי חרדים' על כך שחבר הכנסת יאיר לפיד, העלה בפני את הנשיא רובי ריבלין, את מצוקת ילדי החינוך המיוחד החרדיים, יוצא לפיד במתקפה כנגד שר החינוך רפי פרץ יו"ר 'הבית היהודי' - שמתעלם מהמצוקה.

בתגובה להתקפה של השר רפי פרץ כנגד חבר סיעתו, חבר הכנסת מיקי לוי שנלחם אתמול (שלישי) בדיון בוועדת הכספים נגד משרד החינוך שמעכב את התקציב לילדים המיוחדים, האשים השר פרץ כי חבר הכנסת לוי פוגע פגיעה קשה בילדים בישראל.

לדברי השר פרץ, "ח"כ מיקי לוי שנשלח ע"י יאיר לפיד מנע היום בכנסת העברת כספים קריטיים ובניהם כסף לפסיכולוגים בעוטף עזה", הוא הוסיף ותקף, "אל תטיפו לנו מוסר כשאתם פוגעים פגיעה אנושה בחינוך ובילדי ישראל". ופנה ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ "לגלות אחריות על המפלגה שלו ולהעביר את הכספים בועדה בהקדם".

השר פרץ לא התייחס לעובדה שלוי יחד עם שאר החברים בוועדה מנעו את התקציב בשל המאבק שמנהלים מזה כחצי שנה בוועדה למען ילדי החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר, כאשר מנכ"ל משרד החינוך התחייב מספר פעמים להביא לפתרון שלא קרה בפועל.

מי שעוד תקף את השר רפי פרץ היה חבר הכנסת יאיר לפיד, שכתב לפרץ בטוויטר, "אם אתה לא עסוק מדי בחיבוקים עם חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין אני מציע שתתמקד בהעברת הכסף לחינוך המיוחד החרדי. גם הם בתחום אחריותך. לא אתן שיפקירו ילדים עם צרכים מיוחדים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום