מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סער: "אם אבחר – אפעל כדי שנתניהו יבחר לתפקיד נשיא המדינה"

המועמד לראשות הליכוד ח"כ גדעון סער: "כשאבחר ליו״ר הליכוד אפעל לבחירתו של נתניהו לנשיא המדינה. שיוכל להמשיך לשרת את מדינת ישראל עם כישוריו המדיניים הגדולים בעולם. וגם אם ההצעה הזו תיתקל בסירוב, בזמן אמת אפעל כך"

סער: "אם אבחר – אפעל כדי שנתניהו יבחר לתפקיד נשיא המדינה"

בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער אומר הערב (שני) בכנס פעילים בנתניה: "אם אבחר בעוד 3 ימים לתפקיד יו״ר הליכוד אפעל כדי שרה״מ ייבחר לתפקיד הנשיא של המדינה ויוכל להמשיך לתרום למעמדה של מדינת ישראל בעולם. מודה שלא תהיה תגובה חיובית להצעה זו, אבל אפעל בזמן אמת שזה יקרה".

בתוך כך, ערך הבוקר ערך ח"כ סער סיור ביהודה ושומרון שהחל במפגש עם ראשי רשויות בקרני שומרון ונמשך למערת המכפלה ובית רחל בחברון.

במערת המכפלה התכבד ח״כ סער בהדלקת נר שני של חנוכה ונפגש עם פעילים בבית רחל. במהלך הסיור בבית רחל אמר סער כי זו זכות גדולה לגאול בית שניצב מול מערת המכפלה ושיש להמשיך בביסוס היישוב היהודי בחברון וחשוב מאוד לתת גיבוי לעוסקים בכך.

ראש מועצת קרית ארבע לשעבר מלאכי לוינגר הזכיר בדבריו את התוכנית שסער הוביל כשר החינוך ״נעלה לחברון״, של ביקורי תלמידים בעיר האבות.

סער חזר על הבטחתו להחזיק רק בתיק החינוך כאשר ייבחר לראשות הממשלה והפציר במתפקדים אשר הגיעו לסיור לבוא להצביע ביום חמישי כדי לחולל את השינוי הנדרש שיאפשר הקמת ממשלה בראשותו.

ח"כ גדעון סער, המתמודד לראשות הליכוד, תקף מוקדם יותר את בג"ץ על הדיון הצפוי באשר לשאלה האם נתניהו יכול להרכיב ממשלה ואמר: "השאלה אם נתניהו יכול להרכיב ממשלה אינה שאלה משפטית אלא פוליטית ולא נכון שבג"צ יתערב בסוגיה. החוק ברור. ראש ממשלה לא מחליפים באולם בית-המשפט אלא בקלפי. נתניהו לא הצליח פעמיים להרכיב ממשלה ולא סביר שיצליח. הצבעה עבורי ביום חמישי תבטיח הקמת ממשלת ליכוד וחילוץ המדינה מהמשבר המתמשך".

בכנס פעילים בחיפה אמר ח"כ סער: "יש לאפשר הקמת ממשלה חדשה, חזקה ויציבה. אם לא נחולל שינוי – שלטון הליכוד נמצא בסכנה". והוסיף: "בחירה בנתניהו – היא בחירה בראש האופוזיציה הבא. בחירה בי – היא בחירה בממשלה חזקה ויציבה בראשות הליכוד".

סער הדגיש: "הימין לא איבד את הרוב בעם. וגם בכנסת יש לנו רוב. ולמרות זאת פעמיים השנה לא הורכבה ממשלה. היום זה ברור: אני מגדיל את גוש הימין. נתניהו מקטין אותו. הוא מגדיל את גוש השמאל ואני מקטין אותו".

בדבריו התייחס גם לשינויים הנדרשים במערכת המשפט ותקף את נתניהו: "מי שלא טיפל בסוגיות הללו בעשור האחרון, כבר לא יוכל לעשות זאת".

חדשות JDN

art

 צבע אדום