מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח: שקד סירבה להצעת ליברמן לשריון במקום השני ב'ישראל ביתנו'

על פי הדיווח, ליברמן הציע לשקד שבוחנת בימים אלו את המשך דרכה הפוליטית, לחבור ל'ישראל ביתנו' ולזכות בתפקיד בכיר לאחר הבחירות כמו גם התחייבות כי במידה ומפלגתו תהיה שוב לשון מאזניים, להפוך שוב לחלק מגוש הימין - שקד מסרבת

דיווח: שקד סירבה להצעת ליברמן לשריון במקום השני ב'ישראל ביתנו'
אילוסטרציה צילום: pixabay

הבוקר חשף העיתונאי שלום ירושלמי כי יו"ר ישראל ביתנו הציע ליו"ר איחוד מפלגות הימין השרה לשעבר איילת שקד שיריון במקום השני ברשימת המפלגה לכנסת בבחירות הקרובות. על פי הדיווח, ליברמן התחייב בפני שקד, כי אם תצטרף אליו וישראל ביתנו תהווה לאחר הבחירות פעם נוספת לשון המאזניים, הרי שהפעם יצטרף לגוש הימין.

"ליברמן מוכן לתת לשקד כל תפקיד שהיא תרצה בממשלה, במכסה של ישראל ביתנו. בשיחה עם זמן ישראל שקד מאשרת את הפרטים, אך טוענת כי היא רוצה להישאר במפלגת 'ימינה'. אותה הקימו היא ונפתלי בנט בבחירות מועד א'. גורמים בישראל ביתנו טוענים כי האופציה עדיין עומדת על הפרק", כך דווח ב'זמן ישראל'.

על פי הדיווח, שקד נמצאת בדילמה. לאור הכאוס בציונות הדתית, הפיצולים והמאבקים בין סמוטריץ' והרב פרץ ולפיכך מבקשת כמה ימים על מנת לבחון את ההצעות השונות שהגיעו לפתחה.

כתבת 'מעריב' אנה ברסקי ציטטה בתגובה בכיר בישראל ביתנו שהגיב לדיווח, "אם איילת שקד תרצה להצטרף לישראל ביתנו – נשקול. כל השאר: מדע בדיוני".

כזכור, בימים האחרונים מתנהל מאבק בין קברניטי הציונות הדתית באשר לפלטפורמת ההתמודדות בבחירות הקרובות זאת לאחר שמודל 'איחוד מפלגות הימין' בראשות שקד, לא הוכיח את עצמו בבחירות האחרונות. בימים האחרונים נבחנת הצעה לקיום פריימריז בין ראשי כלל מפלגות הימין, שתוצאותיהן יקבעו את זהות הרשימה המאוחדת אליה חותרים בציונות הדתית, ושבאמצעותה תתמודד בבחירות הקרובות.

חדשות JDN

art

 צבע אדום