מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סוכל ניסיון חדירה מרצועת עזה: מחבל חמוש חוסל מהאוויר

פלסטיני חמוש זוהה על ידי תצפיות צה"ל מתקרב לגדר המערכת בדרום הרצועה. כלי טיס של חיל האוויר ירה לעברו והוא ככל הנראה חוסל. המחבל לא הצליח לחדור לשטח ישראל ולא היווה סיכון ליישובי העוטף

סוכל ניסיון חדירה מרצועת עזה: מחבל חמוש חוסל מהאוויר
ארכיון צילום: פלאש 90

סוכל ניסיון חדירה מרצועה עזה: מחבל חמוש שהתקרב הערב (שלישי) לגדר המערכת בדרום רצועת עזה נורה על ידי כל טיס של חיל האוויר וככל הנראה חוסל. מצה"ל נמסר כי המחבל זוהה על ידי תצפיות, לא חדר לשטח ישראל ולא סיכן בשום שלב את יישובי העוטף.

במהלך סוף השבוע השתתפו אלפי פלסטינים בהפרות סדר על גבול הרצועה, חלקם התקרבו לגדר והשליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל. במהלך המהומות רכב צבאי התלקח ועלה באש כתוצאה מפגיעת בקבוק תבערה, ללא נפגעים. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על חמישה מפגינים פלסטינים שנפצעו בהפגנות.

במקביל, אלפי פלסטינים לקחו חלק בתהלוכות לציון 32 שנים לייסוד ארגון הטרור חמאס. במסגרת התהלוכות בצפון הרצועה, חבר הלשכה המדינית של הארגון פתחי חמאד נאם והודה לפעילי חמאס שמשגרים רקטות לעבר ישראל. "בנושא האסירים – התמהמהות האויב לא תעזור לו", הצהיר חמאד. "חייליכם לא יראו את האור עד שאסירינו יראו את האור".

חמאד המשיך ואיים: "גדודי אל-קסאם יחשפו בקרוב פרק חדש בקרב עם הכיבוש", והוסיף כי "חמאס יכרות את ידו של כל מי שמנסה לערער את היציבות בביטחון עזה. חמאס יישאר לפיד התהילה והגאווה של הפלסטינים".

mako

 

art

 צבע אדום