מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סער: "ראש הממשלה חסום מבחינה פוליטית, אלה העובדות"

בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער על הפריימריז בליכוד: "רה"מ חסום מבחינה פוליטית. אלה העובדות. הוא לא הקים ממשלה שלוש פעמים וגם אם נלך לבחירות רביעיות, הוא לא יקים ממשלה ולכן כדי לחלץ את המדינה זה הפריימריז או לאבד את השלטון"

סער: "ראש הממשלה חסום מבחינה פוליטית, אלה העובדות"
ארכיון צילום: אורן נחשון, פלאש 90

בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער התייחס הבוקר (חמישי) לפיזור הכנסת והפריימריז לראשות מפלגת הליכוד: "פיזור של כנסת שלישית תוך שנה אחת, זה דבר עגום שהגענו אליו. הצעתי דרך איך להימנע מזה לפני שלושה שבועות".

"הצעתי הייתה שנקיים פריימריז תוך 21 הימים האחרונים וכך יהיה ניתן להימנע מבחירות נוספות. הצעתי מוסמסה, כי אם הערב תתקבל ההחלטה לפריימריז בעוד שבועיים, אז זו ההוכחה שהיה אפשר לקיים בשלושת השבועות האחרונים. למה אז, זה לא היה בסדר, וכעת זה כן בסדר", תהה ח"כ סער.

בכנס שנערך באשקלון אמר סער: "בתקופה הזו, הכל משותק, השקעות נעצרות. אנשים מחכים לראות מה יקרה. פרויקטים חיוניים ביותר שמפעילים. הכל פשוט נעצר. אין תקציבים מאושרים, הרשויות המקומיות יפגעו וכבר נפגעו. האזרחים גם יפגעו בגלל העלאת מיסים".

סער הדגיש: "אני מתמודד כדי לנצח. לא הייתי הולך להתמודדות אלמלא הייתי מאמין בניצחון ובחובה שלי לשינוי". והוסיף: "רוה"מ חסום מבחינה פוליטית. אלה העובדות. הוא לא הקים ממשלה שלוש פעמים וגם אם נלך לבחירות רביעיות, חמישיות, שישיות ושביעיות הוא לא יקים ממשלה ולכן כדי לחלץ את המדינה זה הפריימריז או לאבד את השלטון".

ח"כ סער התייחס גם לתמיכה הפומבית של שותפו לסיעה ח"כ יואב קיש ואמר: "יואב קיש, איש ציבור מאוד רציני, ערכי ואמיץ. הוא הסתכל על טובת התנועה והמדינה. גם קיש תמך בנתניהו וראה כעת את המציאות הקשה כמו שאיש ציבור אמיתי צריך לעשות". בנוסף התייחס על הדיווח לפיו השר לביטחון פנים גלעד ארדן צפוי לתת לו את תמיכתו ואמר: "ארדן הוא אדם איכותי רציני אבל אם תשאל אותי. הוא יקבל את ההחלטות. הייתי מאוד שמח להליכה משותפת כי אני רואה בו אדם עם ערך שיכול להיות שותף רציני וכשיחליט, מניח שיודיע".

לסיום אמר: "ההחלטה הראשונה היא שתי קדנציות או 8 שנים כראש ממשלה לכל המאוחר. אני חושב שיש יתרון בהתחדשות. יש יתרון מכיוון שמדובר בתפקיד הקשה ביותר בעולם". והדגיש: "לעולם, לא תהיה לנו החלת ריבונות, לא רפורמות במערכת המשפט אם לא נצליח לצאת מהפלונטר הפוליטי שאנחנו נמצאים כיום".

חדשות JDN

 

art

 צבע אדום