מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בניסיון לצרפו לממשלת נתניהו: אדלשטיין נפגש עם עמיר פרץ

ברקע המגעים האחרונים להרכבת ממשלה: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש עם יו"ר מפלגת העבודה -גשר ח"כ עמיר פרץ, בניסיון נוסף לבדוק את ההיתכנות לתמיכה של מפלגת העבודה בממשלה בראשות בנימין נתניהו, פרץ סירב להצעה

בניסיון לצרפו לממשלת נתניהו: אדלשטיין נפגש עם עמיר פרץ
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90
פלאש 90

ברקע המגעים האחרונים להרכבת הממשלה הבאה ובניסיון למנוע בחירות שלישיות: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש היום (שלישי) עם יו"ר מפלגת העבודה -גשר ח"כ עמיר פרץ, כך דווח 'בכאן חדשות'. אדלשטיין ניסה לבדוק שוב את ההיתכנות לתמיכה של מפלגת העבודה בממשלה לזמן קצר שבראשה יעמוד בנימין נתניהו, פרץ סירב להצעה וחזר על הבטחתו לא לשבת בממשלה תחת נתניהו.

בתוך כך יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש הערב עם יו"ר הבית היהודי שר החינוך הרב רפי פרץ. בסיום הפגישה נמסר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה והשניים הביעו את מחוייבותם לעשות הכל למנוע בחירות מיותרות ויקרות".

 

כזכור, יו"ר ש"ס אריה דרעי נועד בשבוע שעבר עם יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ. הפגישה, על פי ההערכה, עסקה בניסיון של דרעי לרכך את התנגדותו של פרץ לישיבה או תמיכה בממשלה שבראשה יעמוד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת למרות הצהרותיו כי לא יצטרף לממשלה כזו בעקבות מצבו המשפטי של נתניהו גם אם מדובר בממשלת אחדות. שני הצדדים סירבו להגיב.

פרץ נחשב לאחד מהגורמים הכי רכים בגוש המרכז-שמאל, אך מאז הבחירות חזר כמה פעמים על כך שלא יסכים לתמוך בכל ממשלה שבראשה יעמוד נתניהו ועד כה סירב לנהל משא ומתן על כל אפשרות כזו. ברקע ההתנגדות הזו והניסיונות להקים ממשלת אחדות, הוא נפגש עם דרעי בלשכתו במשרד הפריפריה, הנגב והגליל בשכונת גבעת שאול בירושלים.

חדשות JDN

 

art

 צבע אדום