מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בשבוע הבא: הנשיא ריבלין ייפגש עם החרדים

הנשיא ריבלין ממשיך בניסיונותיו למנוע בחירות שלישיות עוד לפני שהמנדט יוחזר לידיו מבני גנץ - שמסתמן כי ייכשל גם הוא כמו נתניהו בהקמת ממשלה וייפגש עם ראשי הסיעות החרדיות, זאת במטרה להקל על 'כחול לבן' את אפשרות צירופם לממשלת אחדות

בשבוע הבא: הנשיא ריבלין ייפגש עם החרדים

הנשיא ריבלין עם סגן השר ליצמן צילום: שלומי כהן, פלאש 90

קודם נטילת המנדט להרכבת הממשלה מידי יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ ולקראת 21 הימים האחרונים הקבועים בחוק, נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי להיפגש עם ראשי הסיעות החרדיות.

על פי הערכה צפוי הנשיא המדינה לדרוש מראשי הסיעות החרדיות להתגמש בעמדתם, כאשר בראשונה עולה לאחרונה אפשרות להקפאת חוק המרכולים שעורר זעם בקרב הציבור החילוני והוביל לקמפיין הבחירות של יאיר לפיד ואביגדור ליברמן שהיה רצוף שנאה והסתה אנטי חרדית.

בנוסף, הפגישה עם ראשי סיעת 'יהדות התורה' תגיע בהמשך לפנייה שעסקה בהסתה כנגד הציבור החרדי בתקופה האחרונה, כאשר סגן השר יעקב ליצמן דרש מנשיא המדינה להעלות את הנושא בפני אביגדור ליברמן איתו הוא נועד אתמול (רביעי).

הנשיא ריבלין מסמן בעיקר את הסיעה החסידית כסיעה הבעייתית, גם בנושא חוק הגיוס ובכלל בנושאי הדת, כאשר ההערכה היא כי הדברים יעלו במפגש בו ישתתף סגן השר יעקב ליצמן.

מועד הפגישות שיתקיימו עם ראשי הסיעות דרעי, ליצמן וגפני והנהגת 'הרשימה המשותפת' מעניינת גם היא, כשחלקם לכל הפחות יהיו לאורך השבוע הבא לפני החזרת המנדט שנמצא כעת בידי בני גנץ לידיו של נשיא המדינה, כאשר מסתמן כי ריבלין ינסה להגמיש אותם בכדי למנוע בחירות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום