מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 27°c
חיפה 23°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 25°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 27°c
חיפה 23°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפרקליטות על פרשת הטרדת העד: "הטרדה בנסיבות מחמירות"

במהלך דיון על צווי החדירה למכשירי הטלפון של ארבעה מאנשי קמפיין הליכוד, נמסר מהתביעה כי המהלך מקובל בחקירות מסוג זה: "יש נחיצות לעיין בניידים. רוצים לדעת מי שלח ומי שילם"

הפרקליטות על פרשת הטרדת העד: "הטרדה בנסיבות מחמירות"
עו"ד עמית חדד בבית המשפט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כוורת רה"מ בחקירה: במהלך דיון בבקשת המשטרה להוציא צווי חדירה למכשירי הטלפון של ארבעה מאנשי קמפיין הליכוד, מסרה הפרקליטות כי "אנו עוסקים באירוע של הטרדה בנסיבות מחמירות".

עוד נטען כי תפיסת טלפונים ניידים אינה צעד חריג. "עלה צורך חקירתי ברור לקחת את הפלאפונים וכמקובל בדיונים של אנשים שנמצאים בסביבתו של אדם שחוסה בחסינות פרלמנטרית", אמר נציג הפרקליטות. "יש נחיצות אמיתית לעיין בניידים כי אנחנו לא מניחים שגילינו את כל הסיפור. רוצים לדעת מי שלח ומי שילם".

נציג הפרקליטות הסביר כי תפיסת המכשירים הסלולריים לא נעשה ללא מגבלות. ראשית, במהלך חקירת יועצי נתניהו הסכימו החשודים לעיון במכשיריהם. חלקם העבירו את המכשיר לידי החוקרים, ואחרים דפדפו בעצמם במכשיר הסלולרי לעיניהם. "בגלל ההכרה שלנו במעמד האנשים ביקשנו את המגבלות הבאות: ביקשנו עותק פורנזי מלא של הנייד שיישמר בידי המשטרה וייאסר עליה לעיין אלא במה שבית משפט יגדיר", אמר. "בנוסף, יהיה מותר להסתכל רק באפליקציות להעברת מסרים בין התאריכים 28-30 באוגוסט".

"הגבלנו את המשטרה בבקשה שכל חומר שקשור לפעילות פרלמנטרית של נבחר ציבור או חסיון עורך דין לקוח אנחנו לא מבקשים", הוסיף נציג הפרקליטות והבטיח: "לאחר תום החיפושים נבקש להחזיר את הניידים לבעליהם".

חדשות13

art

 צבע אדום