מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו הציע לבן גביר: תפרוש תמורת הורדת אחוז החסימה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במגעים מול 'עוצמה יהודית', המתקרבת לאחוז החסימה, ומנסה להביא לפרישתה • ההצעה החדשה: פרישה תמורת הורדת אחוז החסימה בקדנציה הקרובה

נתניהו הציע לבן גביר: תפרוש תמורת הורדת אחוז החסימה
אילוסטרציה צילום: אביר סולטן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במגעים מול 'עוצמה יהודית', המתקרבת  בסקרים לאחוז החסימה, ומנסה להביא לפרישתה. ההצעה החדשה: פרישה תמורת הורדת אחוז החסימה בקדנציה הקרובה.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', נתניהו הציע לבן גביר כי בתמורה לפרישתו - הוא יוריד את אחוז החסימה במהלך הקדנציה הקרובה, מה שיבטיח את כניסתו לכנסת בבחירות הבאות.

ההצעה הועברה דרך מקורבים לנתניהו, אך בן גביר דוחה בשלב זה את ההצעה. בסביבת ראש הממשלה בטוחים כי בן גביר נחוש בעמדתו לרוץ עד הסוף וזה לאחר מספר פגישות שהתקיימו בין מקורבי נתניהו לבן גביר. האחרונה, בשבוע שעבר, בה השתתף איש סודו של נתניהו, נתן אשל.

ב'ליכוד' חוששים כי אם בן גביר לא יעבור את אחוז החסימה, הוא צפוי לשרוף בין שלושה לארבעה מנדטים, מה שיקשה על ראש הממשלה להקים ממשלת ימין. 

כזכור, בסקרים האחרונים 'עוצמה יהודית' מתקרבת לאחוז ההצבעה. בסקר שפורסם הבוקר ב'וואלה', בם גביר זוכה ל- 2.7% ומתקרב לאחוז ההצבעה מלמטה. 

כיכר השבת

art

 צבע אדום