מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כתבת ערבייה חדרה לתוך הבסיס באין מפריע

יממה לאחר מה שמסתמן כנצחון תודעתי ומעשי של צה"ל בארגון הטרור חיזבאללה, כתבת של רשת טלוויזיה בשפה הערבית סיירה היום בתוך מוצב של צה"ל בצפון באין מפריע • צה"ל: "תכולת המוצב פונתה ואין חשש לדלף מידע"

כתבת ערבייה חדרה לתוך הבסיס באין מפריע

 

מבוכה: כיממה לאחר התקיפה של חיזבאללה, כתבת זרה של רשת ערבית נכנסה לבסיס צבאי בגבול לבנון באין מפריע, והציגה אותו נטוש וללא חיילים.

הכתבת נצפית מתקרבת לשער הבסיס של גדוד רשף, מציגה את עמדת הש.ג. כשהיא ריקה ואינה מאוישת. היא ממשיכה ונכנסת פנימה אל תוך הבסיס ומטיילת בינות לטנקים ובהמשך היא נכנסת לתוך מבני המגורים של חיילים, ואיש אינו מפריע לה.

הכתבת הזרה עוברת מחדר לחדר, בחדרי השינה של החיילים היא מציגה מחסניות כלי נשק של החיילים. במשך כ-6 דקות ואומרת בין היתר בשידור חי "הכל ריק, אין פה אף חייל ואין כלום".

מדובר בשידור חי של רשת הטלוויזיה RT בשפה הערבית, ובסרטון שפורסם בין היתר גם בחשבון הפייסבוק של הרשת, הוא זכה עד כה למאות אלפי צפיות, אלפי תגובות, לייקים ושיתופים.

בתגובה לכך, דובר צה"ל מסר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר במוצב אשר נמצא בקו הגבול והוגדר על פי הערכת המצב בשבוע האחרון כמוצב מאוים. על כן הוא פונה במהלך השבוע והכוחות המשיכו לשלוט ולהגן על מרחבו מהקו האחורי".

עוד מסרו בצה"ל, כי "בהתאם להערכת המצב, הוחזרו כוחות ההגנה למוצב". בצה"ל ביקשו להדגיש כי "תכולת המוצב פונתה ואין חשש לדלף מידע."

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום