מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השופט מלצר אישר: עורכי דין ישמשו כמפקחים במהלך יום הבחירות

בפגישה שקיימו היום עו"ד אבי חימי, ונציגי לשכה בכנסת עם יו"ר ועדת הבחירות מלצר, אישר את יוזמת עו"ד חימי לפיה, יגויסו עורכי דין לשמירה על טוהר הבחירות וישמשו כמפקחים במהלך יום הבחירות לכנסת ה-22. בימים הקרובים יפורסם קול קורא

השופט מלצר אישר: עורכי דין ישמשו כמפקחים במהלך יום הבחירות
אילוסטרציה צילום: רפא"ל

יו"ר ועדת הבחירות לכנסת ה-22 השופט חנן מלצר, אישר את יוזמת ראש לשכת עורכי הדין  עו"ד אבי חימי לפיה, יגויסו עורכי דין לשמירה על טוהר הבחירות וישמשו כמפקחים במהלך יום הבחירות לכנסת ה-22.

בפגישה שקיימו היום עו"ד אבי חימי, ונציגי לשכה בכנסת עם יו"ר ועדת הבחירות מלצר, מנכ"לית ועדת הבחירות, עו"ד אורלי עדס, ובכירים בוועדת הבחירות, שיבח המשנה לנשיאה את ראש הלשכה על הצעתו ונתן את ברכת הדרך לביצועו.

בפנייתו ליו"ר ועדת הבחירות לפני מספר ימים כתב ראש הלשכה, בין היתר: "לאור האתגרים הרבים העומדים בפני ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-22 מבקשת לשכת עורכי הדין לסייע לוועדת הבחירות בשמירה על טוהר הבחירות ולקיומו של הליך בחירות מפוקח, הוגן ותקין, שיזכה לאמונו של הציבור".

בימים הקרובים ייצא ראש הלשכה בקול קורא מיוחד לכלל עורכי הדין בישראל על מנת לגייסם למשימה נעלה זו. "אין לי ספק" – אמר ראש הלשכה על המיזם הציבורי – חברתי החדש – "שעורכי דין רבים ירצו לקחת חלק בשמירה על זכות היסוד לבחור את נציגינו בכנסת הבאה בהליך בחירות הוגן וראוי".

את הטיפול ביוזמה והתיאום מול ועדת הבחירות ירכזו יושבי ראש מחוזות הלשכה, חברת המועצה הארצית, עו"ד גליה שמילוביץ גרינגרד, ואליה יצטרפו חברי מועצה נוספים.

חדשות JDN

art

 צבע אדום