מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גנץ הקפיא את הקמפיין; לפיד תקף את ביבי

על רקע ירי טילי הנ"ט והתגובה הישראלית בגבול לבנון, הנחה יו"ר כחול לבן להקפיא את הקמפיין. למרות זאת, מספר 2 ברשימה המשיך ותקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו

גנץ הקפיא את הקמפיין; לפיד תקף את ביבי
המסוק שהגיע לזירה צילום: דוד כהן, פלאש 90

אחרי דיווחים רבים על מתיחות בצמרת 'כחול לבן', הערב (ראשון), על רקע המצב הביטחוני בצפון הארץ, קיבלנו הצצה נוספת שמעלה את השאלה: האם בני גנץ ויאיר לפיד לא מסונכרנים?

יו"ר הרשימה, ח"כ בני גנץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ממשלת לבנון צריכה לדעת כי תישא באחריות על כל פעילות טרור שמתבצעת משטחה. אנו יודעים כי צה"ל וכוחות הביטחון ערוכים לכל אתגר ואיננו ממליצים לאיש להעמיד אותנו במבחן".

הרמטכ"ל לשעבר, המשיך בגישה ממלכתית והוסיף: "בפעילות נגד כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל או ריבונותה אין אופוזיציה וקואליציה. לאור המצב הביטחוני הנחיתי להקפיא בשלב זה את הקמפיין עד התבהרות האירועים הביטחוניים".

אך בעוד יו"ר המפלגה מגלה בגרות פוליטית, מספר 2 שלו, ח"כ יאיר לפיד המשיך לתקוף את ראש הממשלה ושר הביטחון גם בזמן שהתותחים רועמים.

בציוץ בטוויטר כתב לפיד: "ילדי הצפון במקלטים רק מסיבה אחת: כי ביבי הפר את מדיניות העמימות המצליחה בגלל הבחירות. זה מה שקורה כשראש הממשלה עושה פוליטיקה על חשבון הביטחון".

כיכר השבת

art

 צבע אדום