מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 31°c
אשדוד 26°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 29°c
בני ברק 31°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

'עוצמה יהודית' מסתערת על קולות חב"ד ומשגרת מכתב התחייבות

פרסום ראשון: במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ועליו חתומים כל ראשי מפלגת עוצמה יהודית, הם מתחייבים בפני רבני חב"ד כי לא יישבו באף ממשלה שתנהל משא ומתן על שטחי ארץ ישראל, במכתב הם גם תוקפים את נפתלי בנו והשר בצלאל סמוטריץ' שלטענתם התיר בנייה פלסטינית

'עוצמה יהודית' מסתערת על קולות חב"ד ומשגרת מכתב התחייבות

 

פרסום ראשון: 22 ימים לבחירות וב'עוצמה יהודית' לא מתכוונים לוותר על אף קול. היום הם משגרים מכתב התחייבות לרבני וראשי קהילת חב"ד בישראל, בו הם מתחייבים שלא לשבת בממשלה שלא תשמור על שטחי ארץ ישראל והם תוקפים גם את נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ׳.

במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ועליו חתומים ראשי 'עוצמה יהודית' ומועמדיה לכנסת ה-22, הם חותמים כי הם "מתחייבים לקראת הבחירות הקרובות, שלא נשב באף ממשלה שתדבר על מסירת שטחים, החרבת יישובים או אפילו קידום תוכנית האוטונומיה, או שתנהל מו"מ עם ארגוני הטרור בכל מסגרת כולל מתווה טראמפ".

בנוסף מתחייבים בעוצמה יהודית כי "לא נתמוך בתוכנית האוטונומיה של נפתלי בנט, השר הבכיר של מפלגת 'ימינה' שתוכניתו המדינית תומכת בקידום האוטונומיה, וכן נתנגד להצבעתו של נציג מפלגת "ימינה" בצלאל סמוטריץ' שרק לאחרונה הצביע בעד בנייה פלסטינית – והקמה דה-פאקטו של מדינה פלסטינית – בשטחי C". מטרתם כאמור, היא לפגוע בסחף של מצביעי חב"ד למפלגת 'ימינה' ובראשם לבצלאל סמוטריץ׳ שצובר אהדה בקרב צעירי חב"ד.

ראשי עוצמה יהודית מתחייבים גם לשמור על שלימות הארץ והם חותמים כי "נפעל לשלמות התורה והעם: חיזוק עולם התורה, מאבק בכפייה החילונית של בג"צ ורמיסת השבת, הגיור הכשר ושלימות העם", עוד נכתב במכתב כי "כידוע לכם אנו הרשימה היחידה שתואמת לעמדתו של הרבי וכל שאר המפלגות כבר הודיעו כי יישבו בממשלה שתקדם את תוכנית מסירת השטחים הגדולה, המכונה "מתווה טראמפ" העלולה להמיט אסון היל"ת ולהעמיד בסכנת פיקוח נפש עצום מליוני יהודים רח"ל".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום