מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בצה"ל נערכים לכך שהירי מעזה יימשך בימים הקרובים

ההערכה בישראל היא כי הפיגועים וניסיונות החדירה בגבול רצועת עזה בימים האחרונים – הם יוזמה של פלסטינים בודדים מעזה ולא של חמאס

בצה"ל נערכים לכך שהירי מעזה יימשך בימים הקרובים
מהומות סמוך לגדר צילום: פלאש 90

בצה"ל נערכים לכך שירי הרקטות לעבר שטח ישראל יימשך בימים הקרובים – למרות שאין התראות קונקרטיות על כוונה כזאת. נוסף על כך, באוגדת עזה הפיקו לקחים מניסיונות החדירה האחרונים, כאשר המחבלים שזוהו אתמול (שבת) חוסלו עשרות מטרים בתוך שטח הרצועה.

ההערכה בישראל היא כי הפיגועים וניסיונות החדירה בגבול רצועת עזה בימים האחרונים – הם יוזמה של פלסטינים בודדים מעזה ולא של חמאס. גורם ישראלי בכיר אמר כי ארגון חמאס מעוניין באופן עקרוני בשקט – אך יש תמיד אנשים שמתנגדים לשקט הזה.

מוקדם יותר הערב פרסם צה"ל תיעוד מזיהוי חוליית המחבלים שנתפסה אמש, סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. בתיעוד ניתן לראות את המחבלים מחזיקים נשק ומתקרבים לגדר המערכת.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי אם תידרש תצא ישראל למערכה רחבה ברצועת עזה. בשיחה עם כתבים בנמל התעופה בן גוריון טרם המראתו לאוקראינה הוסיף נתניהו כי שיקוליו בעניין עזה ענייניים ואינם מושפעים מהבחירות.

בתגובה לחיסול המחבלים, בחמאס קראו למצרים ולאו"ם להתערב, שנציגיהם לא נראו ברצועה תקופה ממושכת. בחמאס מתעלמים מירי הרקטות ושמים דגש על חיסול המחבלים, תחת הכותרת: "צעירים זועמים" - כדי להצדיק את האירוע ולהפעיל לחץ על ישראל על מנת לקדם את ההסדרה.

כאן11

art

 צבע אדום