מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אין עוד איחוד בימין: "עוצמה יהודית" תרוץ לבד לכנסת

יו"ר עוצמה יהודית הודיע כי מפלגתו לא תחבור לימין המאוחד - והאשים את בנט בפיצוץ המגעים. "אני מקווה שבנט לא יהיה חתום עם לפיד על הקמת ממשלת שמאל". בן גביר הוסיף: "אוספים קולות להיכנס פנימה ולהציל את גוש הימין"

אין עוד איחוד בימין: "עוצמה יהודית" תרוץ לבד לכנסת

שעתיים לפני סגירת הרשימות - והשאלה הגדולה ביותר שנותרה פתוחה נפתרה: גם לאחר חיזורים רבים ואף לחצים מטעם ראש הממשלה, "עוצמה יהודית" לא תחבור למפלגת הימין המאוחד. ראש הרשימה, עו"ד איתמר בן גביר, הגיע לכנסת על מנת להגיש את הרשימה - ותקף בחריפות את השר לשעבר נפתלי בנט, שלדבריו הכשיל את המגעים.

"גם הפעם רצינו לעשות חיבור גדול של שותפות, חיבור אמיתי", אמר. יו"ר עוצמה יהודית התייחס גם להצעת שקד שפורסמה היום בחדשות Online: "ישבתי עם איילת שקד מספר פעמים, ביקשנו את המקום החמישי, השמיני, ירדנו לתשיעי, הפכנו לעשירי, ולמרות זאת יש גורמים שם מטעמי אגו שפוצצו את הסיפור הזה. בעיקר נפתלי בנט".

במתקפה על בנט אמר: "יש לו ברית אחים עם יאיר לפיד, בימים האחרונים הוא דיבר נגד כניסה של עוצמה יהודית. אני מקווה שבנט לא יהיה חתום איתו (עם לפיד) על הקמת ממשלת שמאל".

בן גביר התייחס לפרסומים על ההצעות שקיבל לתפקידים שונים: "הציעו לי מקום שמיני ולקבל סגן יו"ר כנסת, סגן שר, אבל אני אמרתי שמה שמעניין אותי זה אידאולוגיה ולא כיסאולוגיה, אני הולך להגיש את רשימת עוצמה יהודית". בן גביר הוסיף: "אנחנו אוספים את הקולות כדי להיכנס פנימה ולהציל את גוש הימין".

עוד טען בן גביר כי רק בזכות מצביעיו איחוד מפלגות הימין נכנסו לכנסת האחרונה: "אנחנו מנענו הקמת ממשלת שמאל, אנחנו הפכנו את רפי פרץ וסמוטריץ' לשרים".

mako

art

 צבע אדום