מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לקראת הגשת הרשימות: ישי לראשי יהדוה"ת; "תדאגו לי לתפקיד"

דרמה לקראת סגירת הרשימות: היום נפגשו יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים משה גפני בלשכתו של ליצמן יחד עם אלי ישי ודנו בהמשך תמיכת מוסדות כסא רחמים במפלגה בבחירות הקרובות. בכסא רחמים לא ממהרים להסכים ומציבים דרישות חדשות 

לקראת הגשת הרשימות: ישי לראשי יהדוה"ת; "תדאגו לי לתפקיד"
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרסום ראשון: 48 שעות להגשת הרשימות, ולאחר שנראה כי אלי ישי הבין שאין באפשרותו להתמודד לבדו לכנסת, במוסדות 'כסא רחמים' דורשים לפתוח את ההסכם שנעשה עם יהדות התורה ולהכניס בו שינויים בתמורה לתמיכת מחודשת של המוסדות והעומד בראשם רה"י הגר"מ מזוז. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבוקר (שלישי) נועדו ראשי סיעת 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים חה"כ משה גפני עם נציג כסא רחמים אלי ישי במשרד הבריאות ובמהלך הפגישה דרש ישי לפתוח את ההסכם ביניהם מחדש ולהכניס בו סעיפים נוספים.

מצידו של ישי טוענים, כי תמיכתו של הגר״מ מזוז הביאה ליהדות התורה תוספת של כ 40-50 אלף קולות ולפיכך ההסכם אינו משתלם לכסא רחמים ואינו שווה ערך לשווים האלקטורלי האמיתי. בפגישתם היום העביר ישי רשימת דרישות נוספות בהן תקציבים למוסדות וחקיקות לדרישתו של ראש הישיבה

בנוסף, נודע ל'בחדרי חרדים' כי ישי ביקש מראשי יהדות התורה שבתמורה לתמיכה המחודשת, תדאג לו המפלגה לתפקיד ציבורי כאשר מספר תפקידים עבור ישי כבר עלו במהלך שיחות המו"מ בעבר.

כזכור, בהסכם שנחשף לראשונה ב׳בחדרי חרדים׳ שנחתם בין ראשי יהדות התורה לבין מוסדות כסא רחמים, סוכם כי ימונה איש קשר שירכז את הפניות בין המוסדות לאנשי יהדות התורה. בנוסף התחייבו ביהדות התורה למנות עוזר פרלמנטרי מטעם המוסדות במקרה ויהדות התורה תקבל למעלה מ 250.000 קולות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום