עמיחי שטיין: הצהרת דובר המשרד לענייני אירופה והחוץ הצרפתי על האג צרפת מקבלת את ההחלטה. נאמנה למחויבותה רבת השנים למשפט הבינלאומי, צרפת שבה ומביעה את תמיכתה בפעילותו העצמאית של בית הדין, בהתאם לאמנת רומא.
מהיום: זימון תור במשרדי הרישוי גם במוקד הטלפוני
גם ציבור נעדרי הסמארטפונים יזכה ליהנות משירות זימון תורים מראש • המוקד הטלפוני יפעל לאורך כל שעות היום
בשורה טובה לנהגים: מהיום ניתן להזמין תור למשרד הרישוי גם במוקד הטלפוני של משרד התחבורה ולקבל שירות בתוך מספר דקות. עד כה, ניתן היה להזמין תור למשרד הרישוי, באמצעות אתר האינטרנט של משרד התחבורה או באפליקציה בלבד.
בנוסף, מעתה, מי שיזמין תור מראש למשרד הרישוי במוקד הטלפוני, באינטרנט או באפליקציה, יקבל מסרון (SMS) המאשר את התור, עם אפשרות לשינוי או ביטול מועד התור באתר המשרד. מזמין התור יקבל מסרון תזכורת על התור שהוזמן, 24 שעות מראש.
שירות זימון תורים מאפשר להזמין תור מראש למשרדי הרישוי ברחבי הארץ, באמצעות אתר האינטרנט, אפליקציית MY VISIT או המוקד הטלפוני של משרד התחבורה, ולקבל שירות ללא המתנה בתור. השירות ניתן במשרדי הרישוי בחולון, רמת גן, חיפה, ירושלים, באר שבע, נתניה, חדרה, כרמיאל, טבריה, עפולה, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, אשדוד, אשקלון ואילת.
המוקד הטלפוני של משרד התחבורה (*5678) פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב, ובימי שישי וערבי חג מהשעה 07:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים.
סמנכ"ל השירות במשרד התחבורה, גילי כהן, ציין כי מרבית שירותי הרישוי ניתנים כיום באמצעות שירותים מקוונים באתר האינטרנט של משרד התחבורה, בעמדות השירות האוטומטיות הפזורות ברחבי הארץ ובסניפי חברת דואר ישראל. נהגים הנדרשים לבצע פעולות בסניפי הרישוי, יוכלו לעשות זאת באמצעות זימון תור מראש, ולקבל שירות בתוך מספר דקות.