מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ברח מהכלא, גידל פאות והפך למשגיח כשרות

ישראלי בשם שי דהן שנמלט מהכלא בפנמה, הגיע במטוס פרטי למיאמי, שם הוא גידל פאות וזקן ומסתובב בשם בדוי כחוזר בתשובה ואף מידי פעם עובד כמשגיח כשרות בקהילה היהודית במקום

ברח מהכלא, גידל פאות והפך למשגיח כשרות

 

שי דהן, ישראלי שברח מפנמה במטוס למעלה משנה, שוהה בארגנטינה בזהות בדויה. הוא גידל פאות, מסתובב כחרדי ועובד כמשגיח כשרות. כך מדווח העיתונאי שמעון איפרגן באתר 'מאקו'.

דהן נמלט במטוס פרטי לאחר שנעצר בגין מעשי הונאה ומרמה בתחום הנדל"ן. המטוס הפרטי הטיס אותו ישירות לפלורידה - מיאמי - לאחר שהצליח לשחד את הסוהרים ואת מנהלי הכלא בסכום של יותר משני מיליון דולר.

בדיווחים שעלו בתקשורת בפנמה לאחר הבריחה פורסם, כי הוא "סוכן מוסד מסוכן" שמחזיק שישה דרכונים עם זהויות בדויות שונות.

היום מפרסם אתר 'מאקו', כי מעדויות שהגיעו עולה כי דהן מתחזה לחרדי, מתגורר בארגנטינה, גידל פאות ומסתובב כמו חוזר בתשובה.

מעדות של אחד מאנשי הקהילה היהודית עולה, כי הוא עסק בשיפוצים, וגם נוהג לעבוד מדי פעם כמשגיח כשרות במסעדות ובקצביות. לטענת אותו איש מהקהילה, השם שי דהן לא מוכר לו, וכי כנראה דהן מכנה עצמו שי גולן.

עוד דווח, כי נגד שי דהן עומד גם היום, כשנה לאחר הבריחה, צו מעצר של האינטרפול.

אותו גורם מהקהילה היהודית סיפר ל'מאקו', כי "הקהילה כאן גדולה מאוד, הוא גידל פאות, יש לו ציצית. והוא בעל מראה קלאסי של חוזר בתשובה. לא ידעתי שהוא עבריין נמלט, אבל יש ישראלים שמגיעים לכאן בשמות בדויים עם דרכונים מזויפים כדי שהאינטרפול לא יעצור אותם ועובדים כאן לפרנסתם". עוד הוסיף איש הקהילה היהודית, "יש הרבה חוזרים בתשובה מישראל שמסתובבים פה ועובדים בכל מיני עסקים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום