מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ליברמן: "אנחנו לא נגד חרדים, בנושא הגיוס לא תהיה פשרה"

יו"ר ישראל ביתנו ליברמן אמר במהלך סוף השבוע "לא ניכנס לשום ממשלה עם החרדים ולא עם המשיחיים. האתגרים הביטחוניים מחייבים להקים ממשלה לאומית רחבה. שקד הייתה שרת משפטים מצוינת, אבל אם היא תלך עם המשיחיים זה לא בא בחשבון"

ליברמן: "אנחנו לא נגד חרדים, בנושא הגיוס לא תהיה פשרה"
שיגור טיל החץ צילום: אגף דוברות והסברה במשרד הביטחון

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר בסוף השבוע: "אנחנו מחויבים לממשלה לאומית רחבה. אני לא פוסל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל אני גם לא חלק מהפולחן שלו". עם זאת, ליברמן הוסיף כי "בני גנץ לא יכול לבד להקים ממשלה, כחול לבן והליכוד בתחרות מי מתחנף יותר לחרדים".

ליברמן אמר "לא ניכנס לשום ממשלה עם החרדים ולא עם המשיחיים. האתגרים הביטחוניים מחייבים להקים ממשלה לאומית רחבה. שקד הייתה שרת משפטים מצוינת, אבל אם היא תלך עם המשיחיים זה לא בא בחשבון". ליברמן הוסיף כי "נצטרך לגייס ח"כים שיבינו שהצורך הוא רוב של ממשלה לאומית רחבה. מבחינתנו, ממשלה עם דרעי וסמוטריץ' זאת ממשלת הלכה ולא ניכנס אליה. גם בתוך הליכוד חלק גדול בעד הגישה שלי".

במהלך דבריו לא פסל ליברמן ישיבה עם נתניהו, למרות שיכל לעשות זאת בבחירות האחרונות: "אנחנו מחויבים לממשלה לאומית רחבה. אני לא פוסל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל אני גם לא חלק מהפולחן שלו".

על כחול לבן אמר "בני גנץ לא יכול לבד להקים ממשלה, אופציה כזו לא קיימת. אני מצטער שיש תחרות בין כחול לבן ליכוד מי מתחנף יותר לחרדים, שניהם רוצים ממשלה צרה וכדי לכפות על שניהם ממשלה לאומית רחבה – צריך ישראל ביתנו גדולה וחזקה".

חדשות JDN

art

 צבע אדום