מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בנט במתקפה: "למה הרבנים הראשיים כולם חרדים, זה לא בסדר"

נפתלי בנט יוצא במתקפה נגד הרבנות הראשית והעומדים בראשה וטוען כי זה לא בסדר ששני הרבנים הראשיים הינם חרדים. "אני בדילמה מה יותר טוב לגוש הימין. אם נרוץ עם הימין הדתי-חרד"לי חלק גדול מהחילונים לא יבואו והם ילכו לליברמן"

בנט במתקפה: "למה הרבנים הראשיים כולם חרדים, זה לא בסדר"
אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט התייחס לאפשרות של ריצה משותפת עם השרה לשעבר איילת שקד, כפי שהיה בבחירות האחרונות. "איילת ואני בקשר מאוד הדוק ואנחנו חברים עם הערכה הדדית גדולה. אני מאוד מעריך את פועלה כשרת משפטים נהדרת. בימים הקרובים היא תקבל החלטה ואני מקווה ונעריך שנרוץ יחד בבחירות", אמר בנט.

הוא הוסיף, "אני בדילמה מה יותר טוב לגוש הימין. כולנו צרובי אי מעבר אחוז החסימה. אם נרוץ עם הימין הדתי-חרד"לי חלק גדול מהחילונים לא יבואו והם ילכו לליברמן ולכחול לבן".

"אני לא פוסל חיבור עם אף אחד. חיבור טכני. כל חיבור שנעשה יהיה טכני, משום שבשורת הימין החדש זה ימין ליברלי של יהדות בלי כפייה, של דתיים וחילונים, של כלכלה חופשית. יכול להיות שנרוץ עם איחוד מפלגות הימין, יכול להיות עם פייגלין. נעשה מה שטוב לימין".

בהמשך הראיון תקף בנט את הרבנים הראשיים והרבנות הראשית וטען כי זה לא בסדר ששני הרבנים הראשיים הינם חרדים על אף שנבחרו שניהם בבחירות דמוקרטיות.

הנוגע לחוק הגיוס אמר: "לפיד, ליברמן והחרדים יודעים שחוק הגיוס לא יעבוד. זה חוק קישקוש. צריך לתת לכל החרדים פטור בעשור הקרוב משירות בצה"ל. תהיו חכמים ולא צודקים".

בנט סירב לומר שימליץ על נתניהו: "אני אמליץ לראשות הממשלה על מועמד הימין עם הסיכוי הגדול ביותר להרכבת ממשלה".

בסוף דבריו התייחס גם לנושאים הכלכליים ואמר: "לא ציוני שיש כאן דור צעיר שאין לו סיכוי לבית. במקום להגדיל את ההיצע הלכו לקסמים שדומים להגרלות לוטו".

חדשות JDN

art

 צבע אדום