מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כך 'דפקו' תושבי העיירה את הניאו נאצים

ניאו נאצים תכננו לחגוג פסטיבל שנתי, אך לראשונה המשטרה מנעה מהם להכניס אלכוהול לאירוע היות והוא הסתיים בשנים עברו עם מהומות קשות • תושבי העיירה החליטו גם לייבש אותם לגמרי ויצאו בהמוניהם כדי לממש את הרעיון מבריק

כך 'דפקו' תושבי העיירה את הניאו נאצים


בעיירה הקטנה אוסטריץ שבמזרח סקסוניה נערך בסוף השבוע "פסטיבל המגן והחרב" - אליו מגיעים מדי שנה נאו-נאצים מכל רחבי גרמניה, מפולין וממדינות נוספות.

השנה החליטה המשטרה לאסור מכירת אלכוהול באירוע. המארגנים עתרו לבית המשפט בדרזדן, אך בית המשפט דחה את העתירה וקיבל את נימוק המשטרה, לפיו מדובר באירוע המלווה מדי שנה בתקריות אלימות רבות ש"מתודלקות" על ידי האלכוהול, כך מדווח העיתונאי יוסי לוי מגרמניה.

מיד לאחר החלטת בית המשפט, החרימה המשטרה לא פחות מ-4,400 ליטרים של בירה, מה שהיווה מכה קשה למורל של משתתפי האירוע. ואז קרה דבר מדהים.

תושבי העיירה הקטנה (בת כ-2,400 תושבים) יחד עם המנזר המקומי, התארגנו במהירות הבזק ורכשו מהסופרים המקומיים את כל הבירות שהיו ברשותם, כדי שהנאצים לא יזכו לשתות ולו לגימת בירה אחת ויישארו יבשים בסוף השבוע החמים הזה.

זה שהמשטרה לא מסוגלת לעשות דבר נגד הנאו נאצים שמתאספים יחד בפסטיבלים שונים הוכחנו כבר בשנה שעברה בסדרת הכתבות שלנו ״הנאצים החדשים״. שנה אחרי מגיע התיעוד הזה הפעם מאוסטריץ - שם השוטר רק מוודא שהתחבושת מסתירה היטב את הקעקוע האסור ושולח אותו בחיוך להמשיך ולחגוג עם חבריו. גועל נפש!

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום