מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

האברך תועד מזנק מרכבו לעבר הג'יפ ההפוך

יהודה לייב וייס, אברך מחסידות פאפא בארה"ב שהיה בדרכו לבית משפט, עצר בצד הדרך כדי להעניק עזרה לנוסעי ג'יפ שהתהפך על גגו, בעוד שאר הרכבים ממשיכים לשעוט על הכביש

האברך תועד מזנק מרכבו לעבר הג'יפ ההפוך
בלוני תבערה בעזה צילום: פלאש 90

אברך חסידי קידש שם שמים ברבים, כאשר נסע בכביש 17 מערב, והבחין ליד יציאה 120 בדרך להרי הקטסקילס בג'יפ הפוך. הוא עצר בצד הדרך וזינק מרכבו בריצה לעבר הרכב ההפוך, כשעשרות מכוניות חולפות ביעף ולא עוצרות לעזור לאנשים הלכודים. לאחר שחלפה דקה, אדם נוסף הגיע לעזור גם הוא.

העצירה והריצה תועדו במצלמת רכבו הממוקמת בקדמתו, כשברקע נשמעות נעימות - להן האזין תוך כדי הנסיעה.

יהודה לייב ווייס, חסיד פאפא, סיפר לאתר Yeshiva world news כי כאשר התקרב לרכב, גילה את כל הנוסעים עם פנים כחולות וכולם היו בחיים בזכות חגורות הבטיחות, אבל הם היו לכודים במצב שלא יכלו בעצמם לפתוח את חגורות הבטיחות ולשאוף אוויר,
ווייס מיהר לחתוך את חגורות הבטיחות, כדי לאפשר לאנשים הלכודים לנשום ולצאת מהרכב. כולם היו במצב טוב.

טוויסט מדהים נוסף - לייבל ווייס מספר כי הוא היה בדרך לבית המשפט לתעבורה, בו הוא היה אמור לעמוד מול שופט בזמן שהוא טיפל ברכב הלכוד. הוא קיבל דו"ח תנועה לפני כשנה, בעודו חוזר מבית הקברות שם טיפל בהקמת עשרות מצבות לאנשים עריריים שנפטרו.

אך בשל עצירתו כדי להושיט עזרה לנפגעי התאונה, הוא איחר להופיע בבית המשפט. כשהגיע הוא סיפר לשופט את סיבת האיחור, השופט התרגש מהמעשה הנועז, שיבח אותו ודחה את הדיון למועד אחר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום