עמיחי שטיין: שגרירות איראן באיחוד האמירויות אומרת כי היא "דוחה באופן קטגורי את ההאשמות" על מעורבותה של איראן ברצח הרב הישראלי.
ציר דמים: למה כביש 90 עוד מסוכן?
בנובמבר 2018, לאחר התאונה הקטלנית בה נהרגו שמונה בני משפחה אחת, התחייב שר התחבורה להקצות מאות מיליונים לביטחון כביש 90. בפועל, אף שקל לא הוקצה - ולמעשה, התקציבים אף קוצצו
פרסום ראשון: האם ניתן היה למנוע את התאונה הקטלנית היום (חמישי) בכביש 90? אחרי התאונה הקטלנית בה נהרגו שמונה בני משפחה אחת בכביש, יצא שר התחבורה ישראל כ"ץ בהכרזות לפיהן יוקצו מאות מיליוני שקלים שקלים להרחבת הכביש – אולם מילים לחוד ומעשים לחוד.
בעוד שבנובמבר שר התחבורה ישראל כ"ץ מינה ועדה לטיפול בכביש 90 לכל אורכו ודיבר על הקצאה של כ-300 מיליון שקלים לנושא, בפועל דבר לא קרה. למעשה, לא רק שאף שקל לא הוקצה לנושא – תקציבי הבטיחות אף קוצצו.
ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל גיבשו לפני כשלושה חודשים תכנית לאומית לשדרוג כביש 90, מאילת ועד לאצבע הגליל, בעלות כוללת של יותר מ-15 מיליארד שקלים. התכנית כוללת את הפיכתו של ציר 90, מכביש חד מסלולי לכביש דו מסלולי, בעל שני נתיבים לכל כיוון, עם אפשרות לנתיב שלישי לכל כיוון. מדובר במגה פרויקט הכולל תכנית לטווח הארוך, הבינוני והקצר. במקביל, הורה השר כץ להנהלת משרדו וחברת נתיבי ישראל לקדם תכנון ראשוני לשדרוג כביש 90 והדרכים המובילות אליו".