מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לפיד: כמעט קמה ממשלת סחטנים וקיצונים

יו"ר כחול לבן, חבר הכנסת יאיר לפיד, תקף את החרדים ונתניהו בישיבת סיעתו ואמר כי "ביבי ניסה להקים ממשלת סחטנים וקיצונים שתוציא אותו מהכלא"

לפיד: כמעט קמה ממשלת סחטנים וקיצונים
ארכיון צילום: דורון הורוביץ, פלאש 90

יו"ר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד נשא דברים בישיבת הסיעה של מפלגתו  והכריז "את הבחירות האלה חייבים לנצח. אם לא ננצח לא תהיה פה דמוקרטיה. הגורל של הילדים שלנו תלוי בזה".

לפיד כהרגלו תקף גם את החרדים ואמר, "קיבלנו מועד ב׳. מכל הסיבות הלא נכונות, קרה הדבר הנכון. ביבי ניסה להקים ממשלת סחטנים וקיצונים שתוציא אותו מהכלא. הוא נכשל. הוא רצה להיות רודן כמו ארדואן, הוא נכשל. מדינת ישראל אמרה לו, ״עד כאן. הגזמת. אנחנו לא עובדים אצלך"".

"יש לנו הזדמנות שנייה. זה לא קורה הרבה בחיים. הזדמנות שניה להקים ממשלת אחדות לאומית, בראשות בני גנץ, שקודם כל תרגיע. שתקום בבוקר ותלך לעבוד", הצהיר לפיד.

"הפוליטיקה הפכה להיות הבעיה מספר 1 של המדינה. היא מייצרת רעל. היא עוסקת כל היום בשנאה. היא הפסיקה לעבוד בשביל האזרחים. היא מובלת בידי ראש ממשלה שעסוק רק בעצמו. את זה באנו לשנות", טען לפיד.

לדברי רבים במפלגה לפיד מהווה "עול" על הסיכוי של גנץ להקים ממשלה אך למרות זאת הודיעו השניים כי ירוצו גם הפעם ברוטציה על ראשות הממשלה לו ינצחו בבחירות.

כיכר השבת

art

 צבע אדום