מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו: "מי שעשה דילים עם החרדים, הופך לאנטי חרדי"

נתניהו כינס מסיבת עיתונאים ותקף בחריפות את ליברמן, יממה לאחר פיזור הכנסת | "ליברמן אומר שהפיל ממשלת ימין בגלל חוק הגיוס. אומר שזה בוער בו. אבל הוא הצטרף לממשלתי ב2016 כשהיה חוק גיוס מקל יותר ונוח יותר לחרדים. ליברמן לא אמר מילה", האשים רה"מ

נתניהו: "מי שעשה דילים עם החרדים, הופך לאנטי חרדי"

יממה לאחר המשבר הפוליטי הגדול ביותר שחווה בנימין נתניהו בשנים האחרונות, לאחר שכשל בהקמת ממשלה ונאלץ לפזר את הכנסת פעם נוספת. מתייצב נתניהו למסיבת עיתונאים שנראה שהתכונן אליה ביממה האחרונה.

ראש הממשלה הצביע על שיתוף פעולה הדוק בין ליברמן לחרדים לאורך השנים. "ליברמן הוא "המפיל הלאומי". הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין", אמר.

בדבריו, תקף נתניהו בחריפות את שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, "למה ליברמן עושה את זה? ליברמן צונח במנדטים ותכף מגיע מתחת לאחוז החסימה. אז הוא חיפש איזה פטנט שישאיר אותו מעל אחוז החסימה. פתאום מי שעשה דילים עם החרדים הופך לאנטי חרדי. בשביל חופן מנדטים, בשביל גחמה אישית, ליברמן מוכן לקחת מדינה שלמה ולזרוק אותה למערבולת של בחירות - בחירות מיותרות ובזבזניות".

עוד טען נתניהו, "ליברמן אמר לאחד מראשי המפלגות - ״מה אני אתן לביבי להרכיב ממשלה? הוא ישאר פה לעוד עשר שנים״. טוב אני לא מתחייב. אני אשתדל".

 ב'ישראל ביתנו' מיהרו להגיב לדברי רה"מ נתניהו: "נתניהו נכשל במלאכת הרכבת הממשלה וכרגע מחפש על מי להטיל את האשמה. אבל זה לא משנה את העובדה שהאחריות הבלעדית על בחירות חוזרות היא של הליכוד בלבד." 

"נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר. הוסיפו מ'ישראל ביתנו' "בניגוד אליו, ליברמן תמיד שמר על עקרונותיו כמו בממשלת ההתנתקות ממנה ליברמן התפטר ונתניהו הצביע בעד, וכמו שעזב את ממשלתו של נתניהו לאחר שהאחרון לא איפשר לו להכניע את החמאס. נתניהו לחוץ כי הוא יודע שהציבור כבר מבין מי זה הימין הלאומי האמיתי. מי רוצה להקים ממשלה ימנית ומי ניסה להקים ממשלת הלכה."

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום