מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ח"כ יעקב אשר: ״לא צריך ללכת עם ליברמן״

דקות לאחר פיזור הכנסת: יו״ר סיעת יהדות התורה חה״כ יעקב אשר מתייצב לשיחה עם ׳בחדרי חרדים׳ ויוצא למתקפה חריפה כנגד אביגדור ליברמן • בין הדברים אומר אשר כי סיעתו תדון באפשרות של החרמה כנגדו

ח"כ יעקב אשר: ״לא צריך ללכת עם ליברמן״

 

דקות לאחר פיזור הכנסת: יו״ר סיעת יהדות התורה חה״כ יעקב אשר מתייצב לשיחה עם ׳בחדרי חרדים׳ ויוצא למתקפה חריפה כנגד אביגדור ליברמן.

מה ישתנה אחרי הבחירות?

מבחינתנו נשמור על כוחנו ואף למעלה. הציבור ראה את המאבק שלנו. הציבור ראה שהיינו למשיסה בידיים של ליברמן מסיבות שלו. לא מעניין אותו חוק הגיוס. הוא הלך על הראש שלנו. הציבור יגיב על זה בקלפי. אני בטוח שגם הציבור הישראלי יצביע פחות למפלגות קטנות שאמרו שאנחנו עם ביבי. ליבמרן הונה את מצביעיו. הציבור הרוסי הולך עם ליברמן בגלל שהוא הולך עם ביבי״.

ליברמן כמו לפיד?

״יש הבדל לרעתו של ליברמן בעניין הזה״, מציין אשר, לדבריו, ״לפיד מונע משנאה. אצל ליברמן זה מונע משנאה, מה שכואב לנו שאחרי שהציבור החרדי לא היו בכותרות בשביל מניעו הפוליטים הצרים והאינטרסים האישיים נגדינו - הוא לקח את הבחורי ישיבות ועולם התורה ככלי משחק דיבר עלינו על 120 אחוז והצבעה ומיליונים שאנחנו לוקחים״.

הקשר למשה ליאון

״האיש שידע תמיד תבוא ולקבש מהרבנים״, אומר אשר, לדבריו ״ליברמן היה חי איתנו טוב. הניצול הזה הוא לא פחות משנאה בסיסית של בן אדם״. אשר מתייחס למתקפה על משה ליאון כדי ימינו של ליברמן ואמר כי ״ליאון הוא איש טוב ואישי ראוי הלכנו איתו גם בפעם הקודמת״. לדבריו, ״זה לא היה בשביל ליברמן בלבד היה לזה סיבות היגוניות. רצינו אחד שהוא דתי וידוע את הצריכים שלנו ומצד שני לא משהו שיעורר הלאום אנטי דתי״.

״אי אפשר להעלם מהקשר הזה אנחנו מרגישים נבגדים מהאיש הזה אבל זה לא קשור לראש העיר בעצמו״, מוסיף אשר ״ אנחנו נשקול את זה אבל אני יכול לומר שהוא לקח את הציבור שלנו לטיול כזה והעלה את מפלס השנאה והתחרות שיש בינו ללפיד״.

אשר מוסיף כי לטענתו ״וודאי אחרי דבר כזה לא צריך ללכת איתו לשום מהלך נעלה את זה על השולחן בפני הסיעה ״ עוד הוא מוסיף כי ״הציבור יראה למה חשוב שנרכה חזקים ונראה שכל קול קובע״.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום