מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 33°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גפני: אמליץ לחבריי לא לשבת עם הדיקטטור איווט ליברמן

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, ממשיך במתקפה החריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ומצהיר כי ימליץ לחבריו בסיעה שלא לשבת אתו בממשלה אחת. "הדיקטטור ליברמן", אמר

גפני: אמליץ לחבריי לא לשבת עם הדיקטטור איווט ליברמן
נמרוד שפר צילום: יח"צ

יו"ר "דגל התורה"' ח"כ משה גפני' ממשיך הבוקר (חמישי) בדבריו הקשים נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן ומצהיר כי ימליץ לחבריו בסיעה שלא לשבת אתו בממשלה אחת.

סיעת 'יהדות התורה' תתכנס היום בשעה 13:00 בצהריים דיון ראשון לקראת מערכת הבחירות.

לדברי גפני, בראיון לרשת ב': "הדיקטטור ליברמן החליט להשליט סדר במדינה, הוא קובע איזה חוק יעבור, איך יעבור, אם יהיו בחירות, מתי הם יהיו".

"הציבור צריך לדעת זאת", הוסיף גפני: "מדובר באדם לא רציני, חסר אחריות שהציבור הישראלי לא יסלח לו על כך, הוא לא יעבור את אחוז החסימה!. אמליץ לעמיתי הרב ליצמן ולחבריי בסיעה לא לשבת איתו בעתיד בממשלה".

כזכור, מוקדם יותר אמר גפני בראיון ל'כיכר השבת': "ליברמן כפוי טובה ואחד הדברים שהקב"ה שונא זה מי שלא מכיר בטובתו של חברו. אנחנו היינו איתו שותפים בעיריית ירושלים, הלכנו יחד. לא הצבענו למשה ליאון בגללו אלא בגלל מועצת גדולי התורה גם בקדנציה הקודמת - אבל הלכנו יחד.

"אבל הוא לא עניין אותו שום דבר עניין אותו רק שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. לא אכפת לו כמו כל אדם רשע לא אכפת לו על הדם של ציבור גדול".

כיכר השבת

art

 צבע אדום