מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח בקליפורניה: מטוס F16 התרסק אל תוך בניין בבסיס צבאי

מטוס מדגם F16 התרסק אל תוך בניין בבסיס צבאי עקב כשל טכני. הטייס פלט עצמו רגע לפני שמטוס הקרב התרסק במבנה בקצה הבסיס ויצר חור גדול בגג. איש לא נהרג. "זה נס", אמר גורם. שנים-עשר אנשים שהיו בתוך הבניין שנפגע נפצעו באורח קל

דיווח בקליפורניה: מטוס F16 התרסק אל תוך בניין בבסיס צבאי
ארכיון. בית חב"ד שהוצת צילום: ויקיפדיה<br>

דרמה בארה"ב: מטוס קרב מדגם F-16 התרסק הלילה אל תוך בניין בבסיס חיל האוויר האמריקני בעיר ריברסייד שבדרום המדינה. על פי עדויות, טייס המטוס הצליח לחלץ את עצמו ולהפעיל את כיסא המפלט לפני ההתרסקות. נציין כי הוא היה לבדו במטוס והוא סובל מפגיעות קלות בלבד.

ה"לוס אנג'לס טיימס" ציטט בכיר במכבי האש, שעדכן כי ההתרסקות הציתה אש קטנה, ותצלומים ברשתות הטלוויזיה המקומיות הראו חור פעור בגג של במחסן שנמצא בקצה מסלול הנחיתה של הבסיס.

כתוצאה מההתרסקות, נסגר קטע מהכביש המהיר הסמוך לבסיס, ונהגים התבקשו להימנע מהגעה לאזור. דובר הבסיס הודיע כי "הטייס אכן יצא בזמן מהמטוס, ומצבו בסדר, ואין כל פציעות נוספות". לדבריו, בזמן ההתרסקות לא היה אף אדם בתוך המחסן.

שנים-עשר אנשים שהיו בתוך הבניין שנפגע, סובלים מפציעות קלות וחלקם סובלים מחשיפה אפשרית לכימיקלים מסוכנים שהיו באותה עת בצינורות שהתלקחו בעקבות החום הכבד.

חדשות JDN

art

 צבע אדום