מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

⁤האב השכול ללסרי: צריך לחזק את שמירת השבת באשדוד

ראש העיר אשדוד שהגיע לנחם בבית הקדוש פנחם מנחם פשווזמן הי"ד, הופתע לשמע הדרישה שהעלה בפניו האב השכול: "לחזק את שמירת השבת בעיר בדרכי נועם"

⁤האב השכול ללסרי: צריך לחזק את שמירת השבת באשדוד
ארכיון צילום: פלאש 90

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי, שהגיע היום (שני) יחד עם סגניו יחיאל וינגרטן וגבי כנפו לניחום אבלים בבית הקדוש פנחם מנחם פשווזמן הי"ד, הופתע כאשר האב השכול דרש ממנו לחזק את שמירת השבת בעיר.

שום דבר לא הכין את ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי למוסר הנוקב שישמע בבית האבלים של משפחת פשווזמן היושבים שבעה על מות הקדוש הרב פנחם מנחם פשווזמן הי"ד, שנהרג אמש בפגיעת הרקטה באשדוד.

האבא, הדיין הרה"ג חיים דוב פשווזמן, דמות חשובה בקהילת גור בבית שמש היושב כעת שבעה באשדוד, קיבל בברכה את ראש העיר יחיאל לסרי ואת סגניו יחיאל ויינגרטן נציג חסידות גור וגבי כנפו, כאשר הבית היה סגור למבקרים באותה שעה, למעט מספר מצומצמם של מבקרים, ביניהם הרב יוסף עזרי, הידוע ממלחמתו בטכנולוגיה ובאינטרנט.

אלא שמיד לאחר מילות נימוס ראשוניים, החל האב השכול לדבר על הצורך בחיזוק ענייני הדת בעיר.

"צריך לחזק את המסורת, את האמונה, לחזק את שמירת השבת בעיר בדרכי נועם ובאחדות", דרש האב מראש העיר שלאחרונה הידרדר בה הסטטוס קוו והתרבו בה חילולי השבת, כולל חילולי שבת בחסות העירייה.

ויינגרטן מיהר להגיב כי לסרי פועל כמיטב יכולתו לאחד בין המגזרים בעיר וכי הוא דואג לביטחון האזרחים. לסרי מצדו שיבח אף הוא את ויינגרטן שבטחון הקהילה בראש מעייניו.

כיכר השבת

art

 צבע אדום