מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נסראללה מאיים: "נשמיד את הגדודים של ישראל בשידור חי"

בנאום מצולם ששודר באירוע של חיזבאללה בביירות, מזכ"ל חיזבאללה אמר ש"אווירה של מלחמה" מרחפת מעל האזור בגלל ההסתה של ישראל. "כל מומחי הביטחון בישראל מזכירים קודם כל את האיום מצד לבנון", אמר נסראללה

נסראללה מאיים: "נשמיד את הגדודים של ישראל בשידור חי"
ארכיון צילום: פלאש 90

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ממשיך לשגר איומים לעבר ישראל מתוך הבונקר ובנאום מצולם אומר כי כוחות צה"ל שיעזו להיכנס לשטח לבנון יובסו ויושפלו. לדבריו, היכולות הצבאיות של הארגון השיעי התפתחו מאוד בשנים האחרונות בזכות הניסיון שצבר במלחמת האזרחים בסוריה.

נסראללה אמר את הדברים הערב (חמישי) בנאום מצולם ששודר באירוע בביירות לציון שלוש שנים למותו של בכיר הארגון מוסטפא בדר א-דין, שנהרג בפיצוץ סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של דמשק ב-12 במאי 2016. תחילה חשבו שהוא חוסל על-ידי המוסד הישראלי, אך לפני כשנתיים אמר הרמטכ"ל דאז גדי איזנקוט כי בדר א-דין נרצח בידי מפקדיו בחיזבאללה.

"עם ציון שלוש שנים למות הקדושים של בדר א-דין, אנו חוזרים על ההבטחה שלנו שהגדודים של ישראל שייכנסו לדרום לבנון יושמדו לעיני התקשורת הבינלאומית והעולם כולו בשידור חי", אמר נסראללה, שהטיל ספק במוכנות של צה"ל למלחמה בלבנון. "כל מומחי הביטחון בישראל מזכירים קודם כל את כוחה של לבנון והאיום שהיא מהווה על ישראל".

נסראללה אמר שבכל מלחמה עתידית כוחות חיזבאללה יהיו מסוגלים לחדור ליישובי הגליל העליון. "אחת מנקודות החולשה של ישראל מתבטאת ביכולת שלנו להגיע לנקודות רגישות לישראל כמו מכל האמוניה בחיפה", הוא אמר.

לדבריו, ארה"ב וישראל אשמות במצב הקשה של האומה האסלאמית, שחיה בעוני בצל העושק של המערב. "יש אווירה של מלחמה על לבנון שמופצת על-ידי מדינות המפרץ, ישראל וארה"ב במטרה להפעיל עלינו לחץ", אמר מזכ"ל חיזבאללה. "ישראל מסיתה ומקיימת תעמולה שהיא מוכנה למלחמה נגד לבנון. לא מדובר רק בתעמולה ריקה, אלא להפחדה הזאת יש מטרה פוליטית כדי ללחוץ על לבנון".

mako

art

 צבע אדום