מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"שיקול פוליטי? תתביש לך ותתנצל"

אחרי שגנץ האשים אותו בניצול עיתוי השבת גופתו של זכריה באומל לצורך "סיבוב פוליטי", ראש הממשלה משיב אש: "תתבייש לך שהאשמת אותי ואת צה"ל". בעמוד הטוויטר שלו הוסיף: "תתנצל בפני עם ישראל"

"שיקול פוליטי? תתביש לך ותתנצל"
ארכיון צילום: מתוך טוויטר נשיא צרפת

5 ימים לבחירות ונדמה שכל נושא שעולה על סדר היום הציבורי מתויג בצבעים פוליטיים. לאחר שיו"ר כחול לבן בני גנץ מתח ביקורת על עיתוי החזרת גופתו של זכריה באומל ז"ל וטען שמדובר ב"ספין פוליטי" של ראש הממשלה, נתניהו השיב הערב (חמישי) לגנץ ואמר לו להתבייש.

"בני גנץ, תתבייש על כך שהאשמת את צה"ל ואותי בשיקולים פוליטיים בהשבתו של חיילנו זכריה באומל ז"ל לקבר ישראל", כתב נתניהו בטוויטר. "אל תתנצל בפניי, תתנצל בפני עם ישראל".

גנץ תקף הבוקר את נתניהו סביב חשיפת מבצע "זמר נוגה" והשבת גופתו של אחד משלושת נעדרי מבצע סולטאן יעקוב לפני 37 שנים לישראל. "אני שמח שהוא (נתניהו) עשה סיבוב פוליטי, אבל אני יותר שמח שזכריה באומל חזר לקבר ישראל ולמשפחתו", אמר גנץ בריאיון לגלי צה"ל.

כשנשאל אם הוא מעלה בדעתו שחלק מהשיקולים להשבת הגופה היה הסמיכות לבחירות, השיב גנץ: "ממש לא. סביר שבנימין נתניהו ינסה לעשות ספין פוליטי על כל תחום אחר, לצערי כן".

מהליכוד מסרו בתגובה לגלי צה"ל כי "בבוקר בו העם מתאחד עם הבשורה על שובו, גנץ אומר שהחזרת באומל היא ספין פוליטי – אין גבול לשיח הנמוך, שיתבייש".

mako

art

 צבע אדום