מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דרמה פוליטית: אלי ישי יתמוך ביהדות התורה

יושב ראש מפלגת 'יחד' אלי ישי צפוי לתמוך במפלגת יהדות התורה ולהסיר את רשימתו לקראת הבחירות הקרובות לכנסת העשרים ואחת, כך הודיע ח"כ משה גפני

דרמה פוליטית: אלי ישי יתמוך ביהדות התורה

13 יום בלבד לבחירות, ובתום מו"מ ממושך, יו"ר דגל התורה הודיע בשעה האחרונה כי תנועת 'יחד' בראשות הגר"מ מזוז צפויה לתמוך ברשימת יהדות התורה בבחירות לכנסת ה-21.

המשמעות המידית היא שאלי ישי ייאלץ להסיר את רשימתו לקראת הבחירות ופעילי 'יחד' יתגייסו להצלחת המפלגה האשכנזית. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חה"כ משה גפני הטיל את הפצצה בכינוס פתיחת מטה 'דגל התורה' בחיפה והודיע כי "סגרנו הסכם עם אלי ישי על תמיכה ביהדות התורה".

מי שניהל את המגעים הוא חה"כ ישראל אייכלר שניהל בימים האחרונים דיונים באופן ישיר מול יו"ר 'יחד' אלי ישי עד להסכם הסופי שהגיע היום, כאשר הצדדים חתמו על מסמך הבנות כי יהדות התורה תסייע בתקציבים ועוד למוסדות הגר"מ מזוז.

במסמך ההבנות שנוסח בידי אנשי הגר"מ מזוז, מופיעה התחייבות ברורה עליו חתמו כל חברי הכנסת והנציגים של רשימת יהדות התורה, כי הללו יתמכו אך ורק בבנימין נתניהו לתפקיד ראש ממשלת ישראל.

סיעת יהדות התורה חותמת כעת על מסמך ההבנות שנוסח עם אנשי מפלגת 'יחד'.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי בימים האחרונים מי שיזם את המהלך הוא חה"כ משה גפני שנועד עם אלי ישי וסיכם עמו כי יחד תסיר את המועמדות.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי לא סוכם כלל עם אלי ישי על תפקיד אותו הוא יקבל לאחר הבחירות, בתמורה להסרת הרשימה ותמיכה ביהדות התורה.

עד לרגע סגירת הרשימות לכנסת העשרים ואחת, ניהל אלי ישי מגעים להצטרפות לאיחוד מפלגות הימין, אולם בשל החלטת ראש ישיבת 'כסא רחמים' שלא לקבל את בקשת ראשי המפלגה הוגשו רשימות נפרדות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום